بازی کنید. بسازید . مالک شوید.

حکومت کنید. به دست آورید.

به متاورس خوش آمدید.

تیم Sandbox در حال ساخت یک دنیای مجازی منحصربه‌فرد است که در آن بازیکنان می‌توانند تجربه‌های بازی خود را با استفاده از “SAND” توکن اصلی این پلتفرم، بسازند، مالکیت کنند و کسب درآمد کنند.

همچنین دارندگان SAND می توانند از طریق سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO)  در اداره پلتفرم شرکت کنند، و از حق رای در تصمیمات کلیدی اکوسیستم The Sandbox استفاده کنند. به عنوان یک بازیکن، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال (توکن‌های غیرقابل جابجایی، با نام مستعار (NFT) ایجاد کنید، آن‌ها را در بازار آپلود کنید، و برای ایجاد تجربه‌های بازی با The Sandbox Game Maker، آن‌ها را بکشید و رها کنید. Sandbox بیش از 50 مشارکت از جمله Atari، Crypto Kitties و Shaun the Sheep را برای ساختن یک پلتفرم بازی سرگرم کننده و خلاقانه “بازی برای کسب درآمد”، ساخته شده توسط بازیکنان، را تضمین کرده است. Sandbox با ارائه مزایای مالکیت واقعی، قابلیت‌های درآمدزایی و قابلیت همکاری، قصد دارد بلاک چین را وارد بازی‌های رایج کند و علاقه‌مندان به بازی‌های رمزنگاری و غیر رمزنگاری را جذب کند.

 

سلب مسئولیت

اطلاعات موجود در این مقاله در معرض تغییر یا به روز رسانی است و نباید به عنوان یک تعهد، قول یا تضمین توسط The Sandbox یا هر فرد و سازمان دیگری که در این مقاله ذکر شده است و به خدمات مرتبط به آینده استفاده از توکن ها یا عملکرد آن‌ها  یا ارزش آتی آنها قرار گیرد.

 

این سند به منزله پیشنهاد یا درخواست برای فروش سهام یا اوراق بهادار نیست. همچنین به منزله پیشنهادی برای فروش یا اشتراک هر یک از اوراق بهادار نیست، نباید از آن به عنوان مبنایی برای قرارداد یا تعهد استناد شود. Sandbox  صراحتاً از هر گونه مسئولیت، هرگونه ضرر و زیان مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از اتکا به اطلاعات مندرج در این مقاله، هرگونه خطا، حذف یا نادرستی در اطلاعات یا هر اقدام ناشی از آن ، سلب مسدولیت می‌کند.

 

این یک توصیه برای خرید یا مشاوره مالی نیست، بلکه کاملاً اطلاعاتی است. صرفاً بر اساس این اطلاعات، در هیچ توکن، شرکت یا نهادی معامله یا سرمایه گذاری نکنید. هر سرمایه گذاری مستلزم خطرات قابل توجهی ، از جمله، نوسان قیمت، نقدینگی ناکافی، و از دست دادن کامل سرمایه است. سرمایه گذاران باید با کمک کارشناسان مالی، حقوقی و مالیاتی حرفه ای، در مورد موضوعات مورد بحث در این سند، بررسی های لازم را انجام دهند و قبل از هر تصمیم سرمایه گذاری، یک قضاوت مستقل در مورد بازارهای مربوطه داشته باشند.

 

ما تمام اطلاعات را در اینجا از منابعی که معتقدیم دقیق و قابل اعتماد هستند آماده کرده ایم. با این حال، چنین اطلاعاتی “همانطور که هستند” ارائه می شوند. قیمت‌ها، داده‌ها و اطلاعات بازار از نظر کامل بودن یا دقت بر اساس داده‌های بازار عمومی هستند، شرایط حاکم را منعکس می‌کنند و دیدگاه ما از این تاریخ را نشان می‌دهد. بر این اساس همه آنها بدون اطلاع قبلی تغییر می‌کنند. نمودارها، و سایر وسایل کمک بصری برای کسب اطلاعات ارائه شده است. هیچ یک از این نمودارها، یا کمک های بصری نمی توانند به تنهایی برای تصمیم گیری سرمایه گذاری استفاده شوند. هیچ نشانی وجود ندارد که در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری کمک ‌کنند و هیچ نمودار یا کمک‌های بصری نمی‌تواند همه عوامل و متغیرهای مورد نیاز در اتخاذ چنین تصمیم‌هایی را نشان دهد.

اطلاعات موجود در این مقاله ممکن است شامل اظهارات آینده نگران باشد یا با ارجاع به آن‌ها اضافه شده باشد، که اظهارات واقعی تاریخی نیست. هیچ گونه ضمانتی در مورد صحت چنین اظهارات آینده نگرانه ای داده نمی شود. هر گونه پیش‌بینی و تخمین موجود در این مقاله لزوماً ماهیت گمانه‌زنی دارد و بر اساس مفروضات خاصی استوار است. این اظهارات آینده نگر ممکن است اشتباه باشند و می توانند تحت تأثیر مفروضات نادرست یا خطرات شناخته شده یا ناشناخته، عدم قطعیت ها و سایر عوامل دیگر قرار گیرند که بیشتر آنها خارج از کنترل هستند. همچنین می توان انتظار داشت که برخی یا همه این مفروضات آینده نگر ، محقق نشوند یا به طور قابل توجهی با نتایج واقعی متفاوت باشند.

 

اختصارات

 

مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم AML/CFT
رابط برنامه نویسی کاربردی API
فناوری دفتر کل توزیع شده DLT
مالکیت معنوی IP
عرضه اولیه عمومی IPO
کاربران فعال ماهانه MAU
پولشویی و تامین مالی تروریسم ML/FT
توکن غیر قابل تعویض NFT
همتا به همتا P2P
The Sandbox TSB
محتوای ایجاد شده توسط کاربر UGC

1- خلاصه اجرایی

 

Sandbox یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می توانند با استفاده از توکن SAND،  تجربیات بازی خود را در بلاک چین اتریوم بسازند، مالکیت کنند و کسب درآمد کنند.

چشم انداز ما این است که یک متاورژن غوطه ور ارائه دهیم که در آن بازیکنان جهان، بازی های مجازی را به طور مشترک و بدون قدرت مرکزی ایجاد کنند. هدف ما این است که با ارائه مالکیت واقعی سازندگان از آثارشان به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض NFT))  و پاداش مشارکت آنها با توکن ما (SAND) ، سازندگان بازی‌های موجود مانند Minecraft و Roblox را مختل کنیم.

در بازار فعلی بازی، مالکیت و کنترل متمرکز محتوای تولید شده توسط کاربر، حقوق و مالکیت سازنده را محدود می‌کند. کنترل مرکزی بر تجارت کالاهای مجازی ایجاد شده توسط بازیکنان، ارزش منصفانه‌ی آثار را محدود می کند. با ترکیب این موضوع، اثبات مالکیت خلاقانه آثار، به‌ویژه زمانی که محتوا کپی، تغییر و ساخته شده است، می‌تواند دشوار باشد.

هدف The Sandbox این است که بر این محدودیت‌ها غلبه کند و همزمان پذیرش بلاک چین را برای رشد بازار بازی‌های بلاک چین تسریع کند. ما این کار را با ساختن یک پلتفرم بازی voxel  انجام خواهیم داد که در آن سازندگان می‌توانند بدون کنترل مرکزی کار، بازی، اشتراک‌گذاری، جمع‌آوری و تجارت کنند و از مالکیت حق نشر ایمن با قابلیت کسب ارز دیجیتال (SAND) برخوردار شوند. این مالکیت کپی رایت از طریق استفاده از NFT ها ایجاد و تضمین می شود، جایی که هر آیتم درون بازی دارای یک شناسه بلاک چین منحصر به فرد و تغییرناپذیر خواهد بود.

1/1 – اکوسیستم محتوای تولید شده توسط کاربر

اکوسیستم بازی Sandbox از سه محصول یکپارچه تشکیل شده است که با هم تجربه ای جامع برای تولید محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)  ارائه می کنند.

 

  1. VOXEDIT : این بسته مدل‌سازی voxel سه بعدی ساده و در عین حال قدرتمند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا اشیاء سه بعدی مانند افراد، حیوانات، شاخ و برگ و ابزار را ایجاد و متحرک کنند و آنها را به بازار Sandbox صادر کنند تا به دارایی‌های بازی تبدیل شوند.
  2. MARKETPLACE : بازار مبتنی بر وب Sandbox است که به کاربران اجازه می دهد تا آثار خود را (دارایی) ساخته شده خود را  در VoxEdit، به عنوان توکن (هر دو ERC-721 و ERC-1155 ) آپلود، منتشر و بفروشند.
  3. GAME MAKER: هر کسی که این دارایی‌ها را دارد، این دارایی ها را چه با ساختن آن‌ها در VoxEdit و چه با خرید آنهابه دست آورده باشد،  می‌تواند از آن‌ها با سومین و مهم‌ترین محصول اکوسیستمی، یعنی Game Maker و خود بازی، استفاده کند. این محصول، هنگامی که در حالت Game Maker راه اندازی می شود، به کاربران امکان می دهد دارایی های خود را در یک قطعه زمین (یک توکن ERC-721) که می توانند در دنیای مجازی داشته باشند، قرار داده و استفاده کنند. کاربران می توانند زمین خود را با دارایی ها تزئین کنند و مهمتر از آن، مکانیک های گیم پلی جالب و ظریف را با اختصاص رفتارهای از پیش تعریف شده به دارایی ها از طریق گره های اسکریپت بصری پیاده سازی کنند، و یک LAND را از یک تجربه دکوراسیون به یک تجربه کامل بالقوه بازی تبدیل کنند.

2/1 – بازی‌های بلاک چین مرتبط با NFT ها

دنیای مجازی Sandbox از فناوری بلاک چین و NFT برای توانمندسازی بازیکنان و سازندگان استفاده می‌کند. NFT ها یک بخش در حال ظهور در بازار جهانی بازی هستند؛  توکن های مجازی برای کمبودهای دیجیتال، امنیت و اعتبار به کار می‌روند.  هر NFT متمایز و منحصر به فرد است، تقسیم ناپذیر است و با دیگری قابل تعویض نیست.

مقایسه توکن‌های تعویض‌پذیر با توکن‌های غیرقابل تعویض

 

از طریق استفاده از NFT، کاربران The Sandbox قادر خواهند بود از مزایای زیر بهره مند شوند:

  1. مالکیت دیجیتال واقعی: گیمرها حتی اگر بازی تعطیل یا رها شده باشد ، مالک واقعی و همیشگی آیتم های دیجیتالی خود هستند. با بلاک چین، هر آیتم بازی را می توان توکنیزه کرد و به گیمرها این امکان را داد تا تصمیم بگیرند که چگونه می‌خواهند کالاهای خود را معامله کنند، بفروشند یا هدیه دهند.
  2. امنیت و تغییر ناپذیری: اقلام بازی دیجیتالی را می توان به راحتی توکن کرد و در بازارهای اولیه و ثانویه که توسط فناوری بلاک چین مدیریت و تسهیل می شود، معامله کرد. اقلام مبتنی بر کمبود و تقاضا معمولاً باعث کلاهبرداری و سرقت می شوند، اما این خطرات در بلاک چین به حداقل می رسد زیرا یک دفتر کل توزیع شده وجود دارد.
  3. تجارت: پلتفرم های بازی مبتنی بر بلاک چین می توانند کنترل نهایی دارایی های دیجیتالی خود را، در اختیار کاربران قرار دهند. آن‌ها می‌توانند بدون اینکه نگران از بین رفتن آیتم‌ها یا بسته شدن یک پلتفرم و لغو ارزش آیتم‌های درون بازی‌شان باشند، آن‌ها را خریداری کنند و بفروشند.
  4. عملکرد متقابل برنامه های کاربردی: بلاک چین ظرفیت بازی ها را برای استفاده از دارایی های مشترک فراهم می کند. دارایی‌ها، آواتارها، LANDS و هر عنصر دیگر بازی را می توان در بازی دیگری که به آن اجازه داده شود، استفاده کرد. این آیتم‌های بازی ، دیگر توسط یک اکوسیستم دیجیتال محدود نمی شوند.

Sandbox متاورس از چندین توکن برای ایجاد یک اقتصاد دایره ای بین تمام پروفایل های کاربرانی که با پلتفرم آن یعنی بازیکنان، سازندگان، متصدیان و صاحبان LAND تعامل دارند، استفاده می کند. LANDها، دارایی ها و SAND ، توکن مبتنی بر پروتکل ERC20 هستند که به عنوان ارز رسمی اکوسیستم هنگام خرید کالاها و خدمات در بازار بازی (از جمله حقوق دیگر) عمل می کنند.

 

 

3/1 –  SAND چیست و چه کاربردهایی دارد؟

SAND بخشی ضروری از پلتفرم Sandbox است و Sandbox در حال کار بر روی ایجاد مکانیک های کلیدی است که آن را ذاتاً به پلت فرم Sandbox و ارزش آن مرتبط می کند. SAND یک توکن ابزاری ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است که به عنوان پایه ای برای تراکنش ها در Sandbox عمل می کند و کاربردهای زیر را دارد:

 

4/1 –  چه برنامه ای برای آینده داریم؟

پلتفرم بازی دنیای مجازی که در آن بازیکنان می توانند تجربیات بازی خود را بسازند، مالکیت کنند و کسب درآمد کنند و قدرت بلاک‌چین را به عنوان فناوری پیشرو در صنعت بازی گسترش دهند، همراه با دستاوردهایی که تاکنون به دست آورده‌ایم باعث شده است که TSB به عنوان مقبول‎ترین بازی بلاک چین در سال 2020 شناخته شود.

در کوتاه مدت، چهارمین پیش فروش LAND و Game Maker را راه اندازی می کنیم و راه اندازی عمومی SAND تکمیل خواهد شد. به این ترتیب، ما انتظار داریم SAND را برای افراد و شرکت ها در دسترس قرار دهیم تا نقدینگی و قابلیت اجرای آن را افزایش دهیم و به هدف اصلی آن که همکاری با رشد جامعه و جریان اکوسیستم است، نزدیک شویم.

در رابطه با پیشنهاد SAND ، جامعه سازندگان و بازیکنان باید به SAND دسترسی داشته باشند. ما قصد داریم از طریق روش های مختلف با مکانیسم های عرضه قابل کنترل، مانند خرید SAND از صرافی های متعدد، آن را در دسترس جامعه قرار دهیم.

همانطور که جامعه از نظر تعداد سازندگان، بازیکنان و دارایی های مبادله شده در بازار افزایش می یابد، ممکن است نیاز به SAND در اکوسیستم افزایش یابد. بنابراین، در حالی که کل عرضه SAND ثابت است، مقدار اولیه SAND ارائه شده کمیاب می‌شود و  باعث کاهش سرانه SAND در دسترس و در نتیجه افزایش تقاضا می شود.

5/1 – چالش ها و خطرات مرتبط

این مسئولیت هر خریدار SAND است که از کلیه قوانین و مقررات قابل اجرا در هر حوزه قضایی مربوطه مطلع شود و از آنها پیروی کند. از خریداران احتمالی برای هر SAND انتظار می رود عوامل خطر شناسایی شده در این بخش را در نظر بگیرند. اگر هر یک از ریسک‌های ذکر شده محقق شود، می‌تواند تأثیر منفی بر عملکرد مالی و عملیاتی صادرکننده داشته باشد و می‌تواند مانع از انجام تعهدات ناشر تحت این کتاب شود.

چالش ها و خطرات توسط هیئت مدیره صادرکننده در تاریخ ثبت این وایت پیپر شناسایی شده است. این امر احتمال وجود سایر خطرات را منتفی نمی‌کند و خریدار باید آگاه باشد که تأثیر آن بر صادرکننده ممکن است به دلیل ترکیبی از چندین خطر که همزمان رخ می‌دهند، افزایش یابد.

یکی از چالش‌های اصلی این پروژه میزان پذیرش جامعه هنرمندان و خالقان برای شروع تبادل دارایی است که یک نقطه کلیدی در پشت تولید تقاضای SAND خواهد بود. به این ترتیب، ما بر روی توسعه یک محصول قوی و چند پلت فرمی متمرکز هستیم که می تواند با ارائه ابزاری برای ایجاد هنر voxel که بر حل مشکلات و نیازهای جامعه متمرکز است، به طور گسترده گسترش یابد. بنابراین، ما در حال ایجاد جوامع قوی در مناطق مختلف جهان با تمرکز قوی در آسیا هستیم، جایی که معتقدیم نرخ پذیرش و منحنی یادگیری تندتر خواهد بود. میزان موفقیت پروژه به اولویت و ترجیح مصرف کنندگان و توانایی آن در پیش بینی سریع، شناسایی و سرمایه گذاری بر روی این اولویت ها و ترجیحات بستگی دارد.

این صادرات در یک صنعت در حال ادغام و مخرب که در حال توسعه سریع و پویا است، فعالیت می کند و به تحولات مربوط به خود کسب و کار، فناوری اساسی، و پیامدهای قانونی آن محدود نیست. به طور خاص، در رابطه با دانش عمومی و درک فناوری‌های نوظهور، چنین فناوری‌های توزیع شده‌ای، قراردادهای هوشمند و سایر ترتیبات فناوری نوآورانه، همچنان در تاریخ ثبت این کتاب سفید محدود هستند. خطرات ناشی از چنین مواردی ممکن است هنوز به طور کامل درک نشده باشند و خطرات اضافی جدید ممکن است در آینده ایجاد شوند.

از آنجایی که تعهد صادرکننده متکی به عملکرد مستمر و مناسب زیرساخت های فناوری آن است، صادرکننده در معرض خطرات مختلفی در ارتباط با نگهداری مناسب آن است. این خطرات شامل ( اما نه محدود به)، حملات سایبری، سرقت داده ها یا سایر استفاده های غیرمجاز از داده ها، و سایر تداخلات مخرب است. بخش‌های خاصی از زیرساخت ممکن است به اشخاص ثالث واگذار شود. در چنین مواردی، صادرکننده به ترتیبات فناوری توسعه یافته توسط این اشخاص ثالث برای اجرای تعهدات خود متکی است و در معرض خطر شکست در چنین ترتیبات فناوری قرار دارد.

صادرکننده تابع قوانین مختلفی از جمله مقررات و ضوابط صادر شده مربوطه است و در رابطه با تغییرات قوانین و زمان و آثار تغییرات در قوانین مربوطه ، در معرض خطر است. این شامل تغییراتی در تفسیر موضوعاتی می شود که توسط صادرکننده قابل پیش بینی نیست.

رشد صادرکننده و تعهدات آن تا حدی به تلاش ها و توانایی های اعضای تیم مدیریت و سایر پرسنل کلیدی، به ویژه هیئت مدیره آن نسبت داده می شود. اگر یک یا چند نفر از اعضای این تیم نتوانند یا نخواهند به موقعیت فعلی خود ادامه دهند، ممکن است صادرکننده نتواند آنها را در مدت زمان کوتاهی جایگزین کند، که به نوبه خود می تواند تأثیر نامطلوب مادی بر تجارت صادرکننده داشته باشد.

2 – پیشینه تاریخی

Sandbox جدیدترین نسخه فرنچایز The Sandbox است که از زمان عرضه آن در سال 2012 به ایجاد ژانر بازی های دنیای sandbox در گوشی های هوشمند iOS و Android کمک کرده است:

نسخه جدید مبتنی بر بلاک چین The Sandbox قبلا چندین جایزه دریافت کرده است:

Sandbox مخاطبین فرنچایز بزرگ، فعال و مشتاق را با یک محیط بازی غنی‌تر بر اساس موتور voxel1 جدید سه بعدی و توانایی انقلابی یکپارچه‌سازی بلاک چین با NFTs2 ترکیب می‌کند تا به بازیکنان کنترل خلاقانه و مالی محتوایی را که می‌سازند ارائه دهد.

 

3- پلتفرم Sandbox

1/3 – ماموریت

ماموریت تیم Sandbox این است که سیستمی بسازد که در آن سازندگان بتوانند بدون کنترل مرکزی دست به کار، بازی، اشتراک گذاری و تجارت کنند و از مالکیت حق نشر ایمن با توانایی کسب SAND لذت ببرند.

تیم Sandbox معتقد است که این نوآوری ها مهم هستند، زیرا در حالی که بازار فعلی بازی های ایجاد مبتنی بر voxel  در حال حاضر دارای 500,000,000 سازنده و 160,000,000 MAU است، از چهار مشکل کلیدی رنج می برد که در صورت عدم رسیدگی می تواند مانع رشد آینده شود.

2/3-  نمای کلی بازی

Sandbox در هسته خود یک اکوسیستم برای بازیکنان و سازندگان است که از سه جزء اصلی تشکیل شده است:

ویرایشگر Voxel  (به نام VoxEdit) ، بازار، و خود بازی.

Sandbox یک راه منحصر به فرد برای ایجاد، مونتاژ، و به اشتراک گذاری مدل های voxel  سه بعدی ارائه می دهد. ما به سازندگان با ابزارهای بصری و قدرتمند ایجاد محتوا قدرت می‌دهیم. شما می توانید اشیاء voxel  سه بعدی خود را بسازید، آنها را متحرک سازید، و آنها را در بازار جهانی ما منتشر کنید یا بفروشید. VoxEdit ابزار سه بعدی ما است که به هر کسی اجازه می دهد اشیاء voxel  خود را ایجاد یا وارد کند، روی آنها کار کند و بدون زحمت آنها را به بازار صادر کند، جایی که کاربران می توانند آنها را به توکن های محدود ERC-1155 به نام ASSETS تبدیل کنند. دارایی ها همان توکن های مجازی برای کمبود دیجیتال، امنیت و اعتبار هستند. آنها منحصر به فرد، محدود و همچنین متمایز و غیر قابل تقسیم هستند.

بلاک چین به سازندگان اجازه می دهد تا مالکیت واقعی داشته باشند و به لطف این فناوری، ما در ظرفیت خود به عنوان توسعه دهنده، در نهایت می توانیم به بازیکنان برای زمان و تلاش سختی که برای تولید محتوا انجام می دهند، پاداش دهیم و به آنها امکان کسب درآمد و تجارت آزادانه دارایی های خود را بدهیم.

قرارداد هوشمند دارایی اجازه می دهد که دارایی به پلتفرم جدید تبدیل شود و یک پارادایم جدید ایجاد کند. این به این دلیل است که آنها چندین کاربرد را ارائه می دهند و به یک بازی محدود نمی شوند. این «قابلیت برنامه‌ریزی لایه دوم» به هر توسعه‌دهنده‌ای این قدرت را می‌دهد که ارزش دائمی و رو به رشدی را برای دارایی‌ها، که می‌تواند بازی‌های متقابل، پلتفرم‌های متقابل و زنجیره‌های متقابل به اشتراک گذاشته شود، به ارمغان آورد.

بازار محیط معاملاتی برای دارایی‌ها است، و می‌توان آن‌ها را به‌طور رایگان به بازیکنان دیگر فروخت.

بازی سیستم کلی، بازی‎ای است که در آن می توان از تجربیات بازی لذت برد و به اشتراک گذاشت. در بازی، نه تنها سازندگان می‌توانند از خلاقیت‌های خود سود ببرند، بلکه بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری منابع، جوایز و توکن‌ها برای کسب درآمد بازی کنند.

3/3-  LAND و نقشه های LANDS

LANDها توکن‌های مجازی مبتنی بر بلاک چین (با استفاده از استاندارد ERC-721 برای NFT ) هستند که بسته‌های فیزیکی The Sandbox Metaverse را نشان می‌دهند. آنها به بازیکنان این امکان را می دهند که بخشی از Metaverse را در اختیار داشته باشند، بنابراین می توانند میزبان محتوا (ASSETS و GAMES ) باشند.

Sandbox Metaverse بر اساس نقشه 166464 LANDS (408*408) است. LANDها فضاهای فیزیکی Metaverse هستند که متعلق به بازیکنان هستند تا برای بازی‌ها کسب درآمد کنند. LANDS برای انتشار بازی شما استفاده می شود و می توان آن را از سازندگان بازی اجاره کرد. هر زمین دارای مجموعه‌ای از زمین‌های از پیش ساخته شده است، اما می‌تواند توسط کاربر مالک آن (یا بازیکنان دیگری که دعوت می‌کنند تا روی آن کار کنند) شکل‌بندی و اصلاح شود.

سپس در آینده، بازیکنان می‌توانند LANDS را با هم ترکیب کنند و ESTATES را تشکیل دهند. در آینده، ESTATES این پتانسیل را خواهد داشت که در اختیار چندین بازیکن برای تشکیل DISTRICTS قرار گیرد.

 

4/3 – آواتار

آواتار یک نمایش voxel  درون بازی از یک بازیکن است که ممکن است تکه تکه توسط مالک آن را تغییر دهد. یک آواتار دارای مشخصات و فرمت خاصی است و با مجموعه ای پیش فرض از انیمیشن ها مانند راه رفتن، دویدن، پریدن و مبارزه همراه است. به طور خاص، این آواتار با تجهیز آن به توکن های مختلف ASSET سازگار، تکه تکه (کلاه، بازوها، بالاتنه، پاها و غیره) قابل تغییر خواهد بود.

 

5/3 – SAND

SAND بخشی ضروری پلتفرم Sandbox است و ما در حال کار بر روی ایجاد مکانیک های کلیدی هستیم که آن را به طور ذاتی با پلت‌فرم Sandbox و ارزش آن مرتبط کنیم. SAND یک توکن ابزاری ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و به عنوان پایه ای برای تراکنش ها در Sandbox عمل می کند و کاربردهای زیر را دارد:

 

6/3- ذینفعان SAND

ما رویکرد 4 ذینفع را توسعه داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که موفقیت TSB برای توکن ایجاد ارزش می‌کند. بنابراین، ما از طریق قراردادهای هوشمند تنظیم خواهیم کرد که درآمدهای تولید شده از طریق The Sandbox بین 4 ذینفع توزیع شود تا از اکوسیستم سازندگان و بازیکنان پشتیبانی شود و همچنین منابع مورد نیاز برای رشد بازار و توسعه تجربه های بازی با کیفیت بالا فراهم شود.

 

این 4 ذینفع عبارتند از:

  1. Foundation Pool(استخر زیرساخت): برای اطمینان از اینکه درآمد حاصل از بازی ارزشی به توکن تعلق می گیرد طراحی شده است. تخصیص توکن این استخر زیرساخت به تدریج غیرمتمرکز خواهد شد زیرا ما یک راه حل مبتنی بر DAO/Communit را به سمت یک مدل غیرمتمرکز به نفع اکوسیستم توکن اجرا می کنیم.
  2. Staking Pool: برای ارائه بازده و ایجاد ارزش برای دارندگان توکن طراحی شده است. حاکمیت آن از یک تصمیم متمرکز در سال اول به مکانیزم DAO در سال های آینده تغییر خواهد کرد. دارندگان توکن که بازیکنان هم فعالی هستند، بازدهی بیشتری را برای فعالیت خود ایجاد می کنند.
  3. خزانه داری شرکت: این بخش نشان دهنده توکن SAND متعلق به شرکت است که از درآمدهای حاصل از فروش دارایی های متعلق به شرکت با 12 ماه قفل، به دست می آید. SAND تولید شده از طریق این خزانه داری برای پرداخت هزینه های عملیاتی به بازار بازگردانده می شود.
  4. ذخیره شرکت: این ذخیره‌ی اولیه شرکت 600 میلی متر SAND (20 درصد  از کل عرضه توکن) است. این اندوخته با سود حاصل از فروش دارایی های متعلق به شرکت با قفل 6 ماهه، تغذیه می شود.

7/3 – جریان های درآمدی SAND  

 8/3 – فواید

ایجاد یک پلتفرم بازی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین در مقایسه با سیستم‌های فعلی و غیر بلاک چین، مزایای متعددی را به همراه دارد، این فواید در نمودار زیر نشان داده شده است:

 

به همراه بلاک چین

(Roblox & Minecraft)

به همراه بلاک چین

(The Sandbox)

مالکیت محدود

·        دارایی های ذخیره شده در سیستم های بازی؛

·        حق چاپ محدود است و موارد را می توان توسط اشخاص ثالث تغییر داد.

·        مالکیت به بازی گره خورده است و

·        اثبات نویسندگی خلاق دشوار است

 

مالکیت حقیقی

·        دارایی های ذخیره شده در کیف پول بازیکنان از طریق توکنیزاسیون UGC

·        حفظ حق چاپ توسط کاربر برای همیشه

·        مالکیت به یک بازی وابسته نیست و

·        نویسندگی خلاق تغییر ناپذیر است

نقض امنیت

·        معاملات مبتنی بر سرور. و

·        احتمال تقلب بالا (متوسط ​​13%).

امنیت

·        به لطف فناوری نگهداری سوابق بلاک چین امکان تقلب کم‌تر است

 

سهم درآمد محدود

·        سازندگان برای اقلامی که می فروشند مبلغی جزئی دریافت می کنند. و

·        مالکیت محدود با یک نهاد بازیکن است.

سهم درآمد منصفانه

·        سازندگان 100% قیمت فروش را که برای آثار خود تعیین کرده اند دریافت خواهند کرد. و

·        چند سازنده می‌توانند به‌طور خودکار پرداخت‌ها و درآمد را به اشتراک بگذارند.

تجارت متمرکز

·        سیستم متمرکز همکاری را محدود می کند. و

·        تمامی معاملات توسط اشخاص ثالث کنترل می شود.

تجارت غیرمتمرکز

·        بلاک چین اجازه می دهد تا دارایی ها برای همکاری بین کاربران به اشتراک گذاشته شود. و

·        تجارت همتا به همتا

 

4- مروری بر بازار

بازار بازی های فعلی شرایط مطلوبی را ارائه می دهد که به Sandbox فرصتی منحصر به فرد برای بهره برداری در هر دو پلتفرم رایانه شخصی مک و موبایل ارائه می دهد، زیرا فرصتی برای انتقال قدرت و کسب درآمد به دست بازیکنان در بازار رو به رشد بازی UGC ارزش قابل توجهی را به تجربه گیم پلی آنها اضافه می کند.

1/4 –  بازار سازندگان بازی

ماموریت تیم Sandbox این است که سیستمی بسازد که در آن سازندگان بتوانند بدون کنترل مرکزی، دست به کار، بازی، اشتراک گذاری و تجارت بزنند و از مالکیت حق نشر ایمن با توانایی کسب SAND لذت ببرند.

ژانر بازی‌های سازنده با گرافیک voxel  تحت سلطه دو بازیگر کلیدی صنعت، Minecraft و Roblox است. Minecraft، پیشرو در این رده، طی پنج سال گذشته شاهد رشد سالانه 30 درصدی تعداد بازیکنان بوده است، در حالی که Roblox در فهرست پرفروش ترین برنامه های بازی موبایل آیفون در ایالات متحده تا ژانویه 2018 در رتبه ششم قرار گرفت. درآمد تخمین زده می شود که Roblox روزانه بیش از 750.000 دلار درآمد داشته باشد. بر اساس گزارش‌ها، برخی از سازندگان در سال 2017 ، بیش از 30،000،0006 دلار از 70 درصد سهم درآمدی که از فروش محصولات خود دریافت می‌کنند، کسب کرده‌اند.

هر دو بازی اکنون بر روی پلتفرم های مختلف از جمله رایانه شخصی، موبایل و کنسول در دسترس هستند. چند عدد دامنه بازار را به صورت ملموس نشان می دهد:

Minecraft

Roblox

تکامل سندباکس

CryptoKitties

Platforms

 

2/4 – بازار خلاق

چالش اصلی پیش روی سازندگان هنر voxel  در محیط بازی فعلی این است که آنها دارای حقوق قانونی محدود یا فاقد حقوق قانونی برای مالکیت معنوی خود هستند. این می تواند منجر به این شود که هنرمندان یا سازندگان روزها یا حتی ماه ها را صرف ساختن دنیای بازی خود کنند در حالی که سود مالی کمی دریافت می کنند یا هیچ سود مالی دریافت نمی کنند.

یکی دیگر از موانعی که بازیکنان با آن روبرو هستند ایجاد مالکیت خلاقانه بر آثارشان است، به خصوص اگر بازیکن یا نهاد دیگری از اثر اصلی کپی کند، آن را اصلاح کند یا بر روی آن بسازد. بدون سیستمی برای شناسایی و ردیابی مالکیت یک آیتم از اولین خلقت، تشخیص اصل یا کپی بودن کار تقریبا غیرممکن است.

در نهایت، اتکای رایج به ارزهای فیات و تراکنش‌های کارت اعتباری به این معنی است که عنصر تقلب در کارت اعتباری هرگز دور از دسترس نیست. در حال حاضر، نسبت تراکنش‌های غیرقانونی در بازی‌ها می‌تواند به یک مورد از هر ۷.۵ مورد فروخته‌شده به کلاهبرداری کارت اعتباری ختم شود  و به طور بالقوه کل اقتصاد درون بازی را مختل کند.

با ثبت هر دارایی ایجاد شده به عنوان یک NFT، Sandbox به سازندگان اجازه می دهد تا مالکیت واقعی هر چیزی را که ایجاد می‌کنند، داشته باشند. پدیدآورندگان حق چاپ و مالکیت هر چیزی را که ایجاد می‌کنند حفظ می‌کنند و می‌توانند اقلامی را بفروشند و تجارت کنند و در عین حال از تمام مزایای کار خود برخوردار شوند. از آنجایی که تراکنش ها از طریق بلاک چین در اتریوم انجام می‌شود، کلاهبرداری کارت اعتباری از بین می‌رود. جدای از پرداختن به همه این مسائل، هدف The Sandbox این است که ارزش بیشتری برای اقلام ساخته شده CREATORS ایجاد کند. برای اولین بار، CREATORS می‌توانند ببینند که دارایی‌های آپلود شده آن‌ها چگونه زنده می‌شوند، و در یک سرزمین به عنوان بخشی از تجربیات عالی استفاده می‌شوند.

3/4 – بازار بازیکن

مسائلی مانند مالکیت یا غرامت برای بازیکنانی که عمدتاً برای بازی کردن و خرید اقلام به بازی‌ها می‌آیند، به جای ایجاد و فروش آنها، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال، مسئله دیگری که مستقیماً روی این بازیکنان تأثیر می گذارد این است که آنها پول واقعی را برای خرید آیتم های درون بازی خرج می کنند، اما راهی برای بازیابی این پول ندارند.

به عنوان مثال، اگر آنها بازی را متوقف کنند، تمام اقلامی که در آن خریدند بلافاصله بی ارزش می شوند. اگر بازی به هر دلیلی بسته شود، مانند کاهش محبوبیت که باعث کاهش سود آن می شود، تمام خریدهای درون بازی بازیکن کاملا از بین می رود. این امر به ویژه در بازی های رایگان (F2P)  صادق است. خرید یک خیابان یک طرفه است. بازیکنان برای خرید چیزهایی در بازی پول خرج می‌کنند، اما اگر دیگر از کالایی استفاده نکنند، راهی برای بازیابی ارزش آن ندارند و راهی برای فروش قانونی آن به بازیکن دیگر ندارند، بنابراین اگر بازی از بازار خارج شود، هیچ غرامتی دریافت نمی‌کنند. .

4/4 – راه حل بازار

نوآوری ها و پیشرفت های بازیکن محور بازی،  نسبت به عناوین فعلی موجود در بازار این احتمال را ایجاد می کند که Sandbox بتواند مخاطبان خود را فراتر از 40,000,000 بازیکنی که نسخه های قبلی The Sandbox و 1,200,000 MAU فعلی بازی را دانلود کرده اند گسترش دهد.

اولین مرحله از این فرآیند ایجاد یک جامعه بازی نیمه غیرمتمرکز با برخی از عناصر تحت کنترل مرکزی The Sandbox و سایر عناصر غیرمتمرکز برای خود سازندگان و بازیکنان است.

 

5- نقشه راه

ماه می 2012

فوریه 2013

مارس 2014

مارس 2015

ژوئن 2016

جولای 2017

آوریل 2018

2019

گزارش سه ماه اول 2020

گزارش سه ماهه دوم 2020

گزارش سه ماهه سوم 2020

5.2. نقاط عطف آینده

گزارش سه ماهه چهارم 2020

هدف ما این است که با LANDS دیجیتال مبتنی بر بلاک چین، به یکی از بازیگران کلیدی پیشرو در فضای دنیای مجازی تبدیل شویم که طی پنج سال آینده به بیش از 1,000,000 MAU برسد. برای رسیدن به این هدف، ما روی آن کار خواهیم کرد.

 

مسیر دقیق تری را در پایین توضیح می‌دهیم:

2021

2022

2023

 

3/5- ویژگی های عمده در مطبوعات

https://medium.com/sandbox-game/blockchain-metaverse-where-players-can-build-own-and-control-a-platonic-republic-of-gaming-65e23f059e37

https://cointelegraph.com/explained/experts-share-what-are-the-biggest-crypto-and-blockchain-topics-to-follow-in-2020

https://venturebeat.com/2020/03/19/the-sandbox-raises-2-million-more-to-build-out-blockchain-based-game-world/

https://www.gamasutra.com/view/pressreleases/360442/The_Sandbox_Virtual_World_sold_ou

 

6- پلتفرم

1/6 – تجربه بازی

تجربه بازی در پلتفرم جدید The Sandbox از طریق چندین مرحله میانی با ویژگی‌های پیچیده‌تر در هر مرحله، راه‌اندازی خواهد شد. هنگامی که نسخه آلفا راه اندازی شد، بازیکنان می توانند تراکنش ها را انجام دهند و دارایی های وکسل دیجیتال خود را ذخیره کنند، همچنین با سایر سازندگان دارایی های وکسل و بازیکنان در جهان های مختلف تولید شده توسط کاربر بازی  تعامل داشته باشند. تجربه بازی، Sandbox را به یک جایگزین قوی مبتنی بر بلاک چین برای پلتفرم‌های موجود مانند Minecraft و Roblox تبدیل می‌کند.

 

ترکیبی از خلاقیت و امنیت می‌تواند برای بازیکنانی که سرزمین‌هایی با جاذبه‌های متقاعدکننده ایجاد می‌کنند، یا حتی برای بازیکنانی که آیتم‌های مجزا برای فروش در فروشگاه UGC ایجاد نمی‌کنند، نتیجه می‌دهد. این به این دلیل است که یک LAND ممکن است دارای جریان‌های درآمد متفاوتی ، مانند microtransactios.  باشد . به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری جوایز از طریق گیم‌پلی، برای کسب درآمد بازی کنند.

ما انتظار داریم طیف گسترده ای از مخاطبان از تجربه بازی در بازار Sandbox لذت ببرند. ما برخی از انواع بازی هایی را که سازندگان می‌توانند برای آنها بسازند را شناسایی کرده ایم:

این نوع تجربیات می‌توانند جوامعی از دوستان درون بازی را جذب کنند که برای فعالیت‌هایی که عناصر اجتماعی و گیم‌پلی را ترکیب می‌کنند، پاتوق ‌کنند.

همه این ابزارها و مکانیک ها قادر خواهند بود با زمین تعامل داشته باشند تا آن را تغییر دهند، روی آن بسازند یا حتی به طور کامل آن را تخریب کنند.

سازندگان قادر خواهند بود روایت، اکتشاف و گیم پلی ماجراجویی را به سرزمین خود بیاورند. هر سرزمین جدید متفاوت خواهد بود، و پتانسیل جدیدی برای کشف سرزمین های جدید، ملاقات با افراد جدید و کشف اسرار هرگز دیده نشده را ارائه می دهد!

https://www.sandbox.game/en/

2/6 – نقشه  LANDS

نقشه پایدار مختصات ، زمین خاص بازیکن را تعیین می کند. در اکثر بازی‌های بلاک چین که دامنه‌های بازیکن مانند املاک و مستغلات فروخته می‌شوند، مکان خاص یک دامنه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تعیین می‌کند که در کنار چه کسی هستید. به همین ترتیب در The Sandbox مقدار محدودی از زمین ها  وجود دارد و مکان آنها در ابتدا در نقشه مشخص می شود ، پس نمی توان آنها را از یک مختصات نقشه جهان به مختصات دیگر منتقل کرد.

چندین مزیت برای این ساختار وجود دارد:

همچنین یک انگیزه اقتصادی برای بازیکنان وجود دارد که از طریق یک زمین ترکیبی با هم کار کنند. به عنوان مثال، اگر چندین بازیکن با هم متحد شوند، می‌توانند یک تجربه «پارک موضوعی» ایجاد کنند، با تمرکز هر یک از اعضا بر یک جاذبه کلیدی، یا اعضا می‌توانند روی محله‌های متمایز، تمرکز کنند و با هم یک «شهر» ایجاد ‌کنند. در هر مورد، تلاش تیمی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به طور مشترک انگیزه قوی‌تری برای بازدید بازیکنان و لذت بردن از خلاقیت‌هایشان ایجاد کنند – و بازدیدهای بیشتر باعث می‌شود درآمد بیشتری به اشتراک گذاشته شود.

درست است که یک بازیکن تنها با یک زمین  می‌تواند تمام درآمد حاصل از آن زمین را حفظ کند، اما مجموعه بزرگتر و متنوع‌تر از زمین ها، در کنار هم می‌تواند پاداش‌های مالی را افزایش دهد و هزینه‎ی به عنوان مثال، یک SUPER PASS که به بازیکن اجازه می‌دهد از تمام تجربیات بازی در یک LAND ترکیبی بازدید کند، با درآمد حاصل از SUPER PASS بین همه صاحبان زمین به اشتراک گذاشته شده است را پرداخت کند.

برای اینکه گروه‌های خاصی از کنترل و قدرت بیش از حد در برابر بازیکنان انفرادی جلوگیری کنند، محدودیت‌هایی برای پیوستن به زمین‌ها وجود خواهد داشت.

اطلاعات اخیر در سیستم حمل و نقل Sandbox منتشر شده است.

 

3/6- بازار دارایی

بازار از قراردادهای هوشمند برای کنترل حراج ها و معاملات اقلام استفاده می کند. این بازار آزاد برای سازندگان و توسعه دهندگان امکان تجارت آزاد دارایی های درون بازی را بین کاربران پلتفرم فراهم می کند. مزایای اضافی این بازار این است که اصول اقتصادی عرضه و تقاضا به طور خودکار در سیستم یکپارچه می شوند و به جامعه امکان می دهد قیمت منصفانه دارایی های تولید شده توسط کاربر را تعیین کند. با این حال، نقطه قوت واقعی این بازار این است که سازندگان چنین دارایی‌هایی،  در نهایت می‌توانند ارزش واقعی ملموس را از محتوای وکسلی که ایجاد می‌کنند کسب کنند.

 

توکن های دارایی در بازار ما به چندین بخش اطلاعات نیاز دارند تا به درستی به عنوان یک کالای قابل فروش نمایش داده شوند. این اطلاعات عبارتند از:

هنگامی که تمام این الزامات برآورده شد، دارایی با موفقیت در بازار نمایش داده می شود و برای خرید در دسترس خواهد بود.

تحت فلسفه  ” سازنده انیمیشن بازی”  VoxEdit  نرم افزار مدل سازی وکسل است که به هنرمند اجازه می دهد مدل ها را با استفاده از یک جدول زمانی درون یابی فریم های کلیدی کاربر پسند، برجسته کرده  و آنها را متحرک کند.

هنگامی که اسکلت ساخته شد، هنرمند می تواند هر نوع انیمیشنی را ایجاد کند که قسمت های مختلف مدل خود را با یک جدول زمانی آسان برای استفاده حرکت می دهد. خط زمانی مانند جدول زمانی نرم‌افزار ویرایش ویدیو عمل می‌کند، از لایه‌ها برای نمایش بخشی از مدل استفاده می‌کند و فریم‌های کلیدی را برای تنظیم موقعیت، چرخش و مقیاس ایجاد می‌کند. جادو به لطف درون یابی این فریم های کلیدی اتفاق می افتد که خط زمانی را در پس زمینه انجام می دهد.

7- اقتصاد

ما از فرصتی برای ایجاد انواع جدیدی از مدل‌های کسب‌وکار با این اقتصاد مبتنی بر بازیکن، هم از نظر مدل درآمدی و هم از نظر مدل نماد هیجان‌زده هستیم.

SAND نقدینگی فوری را برای بازیکنان و سرمایه گذاران فراهم می کند. ارزش گذاری توکن SAND بر اساس آنچه بازیکنان قادر به ساخت، بازی، برنده شدن در درون متاورس ما خواهند بود، محاسبه می شود. هدف ما شبیه سازی سیستم های اقتصاد واقعی با بازیکنانی که قادر به خرید، اجاره، استخدام، رای دادن، سهام و غیره در جهان هستند،  است.

جریان های اصلی درآمد به شرح زیر خواهد بود:

1/7 – توکنومیکس

SAND توکن ابزاری است که در سراسر اکوسیستم Sandbox به عنوان پایه تراکنش ها و تعاملات استفاده می شود. این یک توکن ابزاری ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. در سراسر اکوسیستم توسط بازیکن ها، توسعه‌دهندگان و ناشران استفاده خواهد شد و به سازندگان و بازیکنان اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها و بازی‌ها را مبادله کنند و یک پلتفرم مبتنی بر کاربر از جوایز بسازند و در عین حال اکوسیستمی را توسعه دهند که در آن سازندگان و بازیکنان تجربیات واقعاً منحصر به فرد بازی را به اشتراک بگذارند.

دارایی های دیجیتالی تولید شده توسط کاربر به صورت توکن های ERC-1155 نشان داده می شوند. برای اطمینان از کمبود دائمی و کمبود قابل تأیید اقلام غیرقابل تعویض، ما از استاندارد توکن ERC 1155 استفاده می کنیم. این استاندارد به یک قرارداد هوشمند اجازه می دهد تا مالکیت توکن را در سطح توکن فردی ردیابی کند: هر مورد دارای یک شناسه منحصر به فرد و، به صورت اختیاری، ویژگی های منحصر به فرد است که به عنوان ابرداده ذخیره می شود.

SAND را می توان توسط هنرمندان، سازندگان، بازیکنان و مالکان زمین از راه های مختلفی استفاده و به دست آورد که در زیر توضیح داده شده است:

توسعه دهندگان صاحبان زمین بازیکنان سازندگان هنرمندان
هر نمایه از نشانه های SAND برای چه چیزی استفاده می کند؟
کسب SAND

مبادلات

خرید زمین

ترکیب زمین در املاک

کسب دارایی

انتشار بازی

خرید زمین

دارایی ضرابخانه

خرید جواهرات وکاتالیزورها

سال اول
استک کردن سهام خرید پورتال بازی کنید

خرید دارایی، آواتار

پوسته ها و تجهیزات

اجاره زمین

ایجاد استخر جایزه

سال دوم تا پنجم
هر نمایه توکن های SAND را با چه چیزی دریافت کنید؟
استک کردن سهام اجاره زمین

فروش زمین

قرار دادن SAND در زمین

جوایز بازی و کاتالیزورها را در زمین خود می‌فروشند

 

جوایز رویداد

استک کردن سهام

فروش دارایی

استک کردن سهام

سال اول
کسب درآمد از بازی ها

کار برای استخدام

کار برای استخدام سال دوم تا پنجم

بازی: بازیکنان می‌توانند در حین انجام بازی‌های مختلف آپلود شده در اکوسیستم The Sandbox، توکن‌های SAND کسب کنند. آنها ممکن است SAND را با کشتن یک هیولای افسانه ای، باز کردن یک سینه، یا حتی تکمیل یک تلاش برنده شوند. امکانات تقریباً بی پایانی را می توان در بازی ها ایجاد کرد.

چالش مبتنی بر مهارت: بازیکنان می‌توانند برای شرکت در چالش‌هایی مانند مسابقه، بازی با ورق، بتل رویال یا هر نوع مسابقه رقابتی، مبلغی را پرداخت کنند. برنده تمام جوایز را می گیرد. ایجاد کننده تجربه ، ممکن است درصدی از کل مجموعه را برای ایجاد و میزبانی تجربه، بگیرد.

سیستم نکات: بازیکنی که پخش‌کننده هم است، ممکن است بر اساس عملکردش، یا برای سرگرم کردن مخاطبانش یا به دلیل خوب بودن در هر بازی که انجام می‌دهد، مقدار کمی SAND دریافت کند.

درآمد فروش دارایی: سازندگان می توانند دارایی های خود را در بازار بفروشند و 100 درصد قیمت SAND ،  دارایی دریافت کنند.

خریدهای درون بازی: سازندگان بازی قادر خواهند بود بسیاری از سیستم های کسب درآمد را راه اندازی کنند که به آنها اجازه می دهد برای تولید محتوای انحصاری،  از بازیکنان SAND  دریافت کنند. این تکنیک‌های کسب درآمد از خرید آیتم‌ها تا تقویت‌کننده‌های آمار، اشتراک‌ها یا حتی هزینه‌های ورود به بازی را شامل می‌شود.

صندوق سازندگان: در اولین مراحل اکوسیستم، ما یک برنامه پاداش خواهیم داشت تا سازندگان را تشویق کنیم که بازار را با خلاقیت‌های شگفت‌انگیز وکسل پر کنند و در ازای آن پاداش سخاوتمندانه ای از توکن‌های SAND دریافت کنند.

چالش‌های هنری: ما قصد داریم تمرکز جامعه‌ی محور را به سمت بازار حفظ کنیم، و با در نظر گرفتن آن تصمیم گرفتیم چالش‌های هنری برگزار کنیم که در آن سازندگان می‌توانند یکی از دارایی‌های خود را برای برنده شدن یک جایزه SAND بارگذاری کنند. در صورتی که دارایی آنها بیشترین رای را از جامعه دریافت کرده باشد. و

درخواست‌های تامین مالی جمعی: ما باید بخشی از بازار را فعال کنیم که به افراد و گروه‌هایی از کاربران اجازه می‌دهد در ازای پرداخت SAND ، نوع خاصی از دارایی را درخواست کنند.

جریان SAND در داخل اکوسیستم را می توان به صورت زیر نشان داد:

Sandbox چه می کند و چگونه است؟

2/7 – تامین مالی پروژه و درآمد اولیه

در طول دوره ای از می 2019 تا نوامبر 2019، شرکت یک دوره خصوصی موفق با 13 سرمایه گذار را به مبلغ کل 3,410,000 دلار تکمیل کرد. دور قرار دادن خصوصی از طریق قراردادهای فروش سهام و توکن انجام شد:

توزیع توکن و SAND کسب شده توسط هر سرمایه‌گذار در مکان خصوصی در سال 2019 انجام شد و منجر به فروش کل 515,277,777 SAND شد که معادل 17.18 درصد توکن است.

SAND که از طریق Private Sale به سرمایه گذاران تخصیص داده شده است، به بنیانگذاران، تیم  و مشاوران واگذار می‌شود.

TSB همچنین اولین پیش فروش LAND خود را در دسامبر 2019 و ژوئیه 2020 با موفقیت ایجاد کرده است. تمام زمین های اختصاص داده شده برای فروش به قیمت بیش از 6000 ETH فروخته شده است.

3/7 – پیشنهاد مبادله اولیه

TSB در نظر دارد تا حدود 3,000,000 دلار در طول فروش عمومی از طریق تخصیص 12 درصد از کل عرضه SAND جمع آوری کند. نباید سقف ملایمی وجود داشته باشد،  بنابراین هیچگونه بازپرداختی از وجوه کمک به پروژه و تخصیص داده شده به شرح زیر انجام نخواهد شد:

45% تیم توسعه و زیرساخت پلتفرم بازی رشد داده شده
45% بازاریابی ، کسب مجوز و مجوز IP برای توسعه NFT توسط سازندگان
7% هزینه های امنیتی، حقوقی و انطباق
3% مخارج عمومی و اجرایی

 

سرمایه گذاران SAND شامل وارد زیر است، اما فقط به این موارد محدود نمی‌شود:

 

4/7 – سایر دینامیک ها

همانطور که جامعه از نظر تعداد سازندگان، بازیکنان و دارایی‌ها در بازار افزایش می‌یابد، نیاز به توکن ابزاری برای پاداش دادن به تعداد فزاینده سهامداران شرکت‌کننده در پلتفرم نیز افزایش می‌یابد.

عوامل کلیدی موفقیت برای ساخت اکوسیستم شامل تضمین رشد جامعه ارگانیک از سازندگان و بازیکنانی است که در ارزش پیشنهادی ارائه شده توسط The Sandbox سرمایه گذاری کرده و در عین حال رضایت مشتری را تضمین می کنند. به منظور اطمینان از رشد تدریجی جامعه و مدل آن، متغیرهای کلیدی را شناسایی کرده‌ایم که از طریق تاکتیک‌های بازاریابی، تبلیغاتی و ارتباطی، اندازه‌گیری و تشویق می‌شوند تا رشد اکوسیستم را تضمین کنند:

بنابراین، در حالی که کل عرضه SAND ثابت است، مقدار اولیه SAND ارائه شده به اکوسیستم از طریق سازندگان و بازیکنان محدود خواهد شد تا اثر کمیاب به دلیل عوامل کلیدی زیر اضافه شود.

 

8- فناوری

فناوری بلاک چین برای ثبت مالکیت توکن‌ها استفاده می‌شود و به مالکان اجازه می‌دهد بدون محدودیت آنها را انتقال، فروش و استفاده کنند. IPFS برای ذخیره دارایی دیجیتال واقعی و اطمینان از عدم تغییر دارایی بدون اجازه مالک ، استفاده می شود.

سه پروتکل مختلف بلاک چین در بازی The Sandbox ادغام خواهند شد:

1/8 – ادغام فناوری آینده

چرا از اتریوم استفاده می کنیم؟ ما مزایای زیادی برای انجام این کار پیدا کردیم که در زیر به تفصیل شرح داده شده است:

اغلب گفته می شود که مشکل اصلی اتریوم مشکل مقیاس پذیری آن است. بلاک چین ها بر سه پایه استوار هستند: امنیت، تمرکززدایی و مقیاس پذیری (خروجی). از لحاظ تاریخی، اتریوم همیشه امنیت و تمرکززدایی را در اولویت قرار می‌دهد، مقیاس‌پذیری و برخی پیشرفت‌های تکنولوژیکی باید در لایه پایه انجام شود تا از ترافیک در مقیاس پشتیبانی شود. در اکثر بلاک چین‌های عمومی مانند اتریوم، این یکی از نگرانی‌های اصلی است و تلاش‌های زیادی برای حل این مشکلات مقیاس‌پذیری بدون خراب کردن بلاک چین در حال انجام است.

اتریوم یک بلاک چین است که توسط هزاران dApps و توسعه دهنده و  به دلیل استحکام و ارائه اکوسیستم بزرگ، منابع و پشتیبانی از توسعه دهندگان ثابت، ایجاد شده است. با سیستم فعلی که شامل ایجاد حراج‌های کمتر، متا تراکنش‌ها، اشتراک‌ها (&cie) است، می‌توانیم تجربه‌ای عالی در اتریوم برای کاربران غیر رمزنگاری ارائه کنیم.

تیم Sandbox به دنبال راه‌حل‌های لایه ۲ است (که از زنجیره اصلی اتریوم به عنوان لنگر امنیتی استفاده می‌کند) ، در حال حاضر آنها هنوز برای پیاده‌سازی آماده نیستند یا به مرحله تولید نرسیده‌اند تا بتوانیم به طور قابل اعتماد آنها را ادغام کنیم. ما پیشرفت‌های فنی را در این موضوع از نزدیک دنبال خواهیم کرد و تصمیم می‌گیریم راه‌حلی را که بهترین مزیت‌ها را برای محصول، مورد استفاده و کاربران ما ترکیب می‌کند، ادغام کنیم.

 

2/8 – توکن قابل تعویض کلاس چندگانه (MCFT)

در The Sandbox، ما زمان زیادی را صرف بررسی چگونگی حفظ امنیت و یکپارچگی دارایی‌ها در بلاک چین می‌کنیم و در عین حال سرعت و انعطاف‌پذیری مورد نیاز بازیکنان و سازندگان را نیز فراهم می‌کنیم. مانند بسیاری از جنبه‌های طراحی بازی، شما نمی‌توانید به راحتی به هر چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید، بنابراین برای اجرای بهترین راه‌حل، باید عناصر را متعادل کنید.

استاندارد ERC-1155 که ما با سایر شرکت های بازی در فضای بلاک چین ایجاد کردیم، برای پشتیبانی از مدیریت میلیون ها توکن طراحی شده است. علاوه بر این، قرارداد ASSET ما نیز مطابق با ERC-721 است و امکان ایجاد چندین مورد منحصر به فرد را با یک قرارداد هوشمند واحد با مزیت حفظ رابط ERC-721 فراهم می کند تا امکان همکاری با سایر بازارها و بازی ها فراهم شود.

در Sandbox، کاربران کنترل کاملی بر دارایی‌های خود خواهند داشت، زیرا می‌توانند آن‌ها را ایجاد کنند، همچنین آن‌ها امکان خرید، فروش و معامله همان دارایی‌ها را در بازار Sandbox با استفاده از ارز رمز SAND ما خواهند داشت.

 

1/2/8 – قابلیت همکاری

همانطور که از اتریوم به عنوان بستر اجرای ERC-1155/ERC721 خود استفاده می کنیم، هر پلتفرم  یا کیف پولی که از ERC 1155/ERC-721 پشتیبانی می کند، می تواند دارایی ما را بازرسی و استفاده کند. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان مستقل می‌توانند به مجموعه‌ای از دارایی‌هایی که بازیکنان ما ایجاد خواهند کرد تکیه کنند.

محیط بازی Sandbox به 5 نوع توکن تقسیم می شود:

شکل: توکن های Sandbox

 

قراردادهای توکن مسئول موارد زیر هستند:

 

2/2/8 – تراکنش های متا

هدف Sandbox این است که کاربران غیر رمزنگاری را به دنیای بلاک چین بیاورد. برای دستیابی به آن، ما معتقدیم که سیستم باید تا حد امکان برای کاربر شفاف باشد. تراکنش‌های متا به کاربرانی که SAND دارند اجازه می‌دهند بدون نیاز به داشتن یا دانستن اینکه ETH چیست یا هر کدام از توکن‌هایی که استفاده می‌شود، با پلتفرم ما تعامل داشته باشند.

3/8 – تجزیه راه حل فناوری

معماری پلتفرم Sandbox از چندین جزء تشکیل شده است. از نظر ادغام بلاک چین، ما یک backend سنتی داریم که بر روی ابر اجرا می‌شود (در حال حاضر از AWS استفاده می‌کند) تا از وب ما پشتیبانی کند. یک سطل S3 برای ذخیره دارایی های هنرمندان، استفاده می‌شود. در حالی که ما در حال حاضر حریم خصوصی اثر هنرمند را تضمین می کنیم (برای محافظت از آثار آنها در برابر کپی شدن قبل از ضرب)، سیستم بعدی را در نظر می گیریم که حتی ما را از نگاه کردن به کار هنرمند (قبل از ضرب)  باز می‌دارد.

در اینجا یک نمای کلی از معماری کلی با تمام اجزا،  نمایش داده شده است.

 

IPFS17  (سیستم فایل بین سیاره ای) یک سیستم فایل توزیع شده نظیر به نظیر است که به دنبال اتصال همه دستگاه های محاسباتی با یک فایل است.

 

4/8 – عوامل برنامه

معماری پلت فرم Sandbox شامل یک سرور در زیرساخت AWS ما است که بلاک چین را نظارت می کند و تغییر حالت را ثبت می کند.

سپس تغییرات توسط API در بطن کار منتشر می‌شود و پایگاه داده متمرکز، س.ابق خود را به روز رسانی می‌کند، به ظوری که تغیرات اخیر در ظاهر کار مشخص باشد و بر اساس آن بازیکنان و کاربران پلتفرم های The Sandbox مشخص شوند.

این تغییرات حالت ها شامل انتقال مالکیت از توکن ها (LANDS، ASSETS یا SAND ) می‌باشد.

موارد زیر موقعیت‌های مختلفی هستند که اطلاعات مربوط به ورودی های خارجی قراردادهای هوشمند را راه اندازی می‌کنند. همیشه داده های دریافتی در ورودی ها پاکسازی می شوند و چندین لایه امنیتی برای اطمینان از محافظت از آنها پیاده سازی می‌شوند. قراردادهای هوشمند ما به درستی حسابرسی شده است.

 5/8 – موتور بازی

ما یک موتور Voxel سفارشی را در بالای موتور Unity ایجاد کرده‌ایم.

موتور ما با استفاده گسترده از Entity Component System (ECS) و سیستم Jobs، از قدرت Unity Data Oriented Tech Stack  (با نام مستعار DOTS ) استفاده می کند.

با استفاده از خط لوله جهانی (URP)  ، می‌توانیم از پلتفرم‌های موبایل در آینده پشتیبانی کنیم، بدون اینکه کیفیت بازی خود را برای پلتفرم‌های دسکتاپ قربانی کنیم.

موتور ما همچنین از مدل‌های Voxel سفارشی، Rigging و قالب‌های انیمیشن (VXM، VXR، VXA ) ویرایشگر داخلی (Voxel  VoxEdit)  پشتیبانی می‌کند.

6/8 – کیف پول

ما با کاهش مسئولیت کیف‌پول‌های گرم که فقط برای ارجاع و قرار دادن در لیست سفید استفاده می‌شوند، خطر امنیتی را به حداقل می‌رسانیم.

کیف پول های دیگر، کیف پول های ذخیره سازی سرد هستند که مسئولیت به روز رسانی پلتفرم را با قراردادهای جدید و پارامترهای جدید بر عهده دارند. اینها بعداً بخشی از یک مکانیسم حکومتی خواهند بود.

برای این کیف پول های سرد، ما از یک کیف پول چند امضایی استفاده می کنیم و همه صاحبان آن کیف پول های چند امضایی، دارای  سه کیف پول سخت افزاری هستند.

این کیف پول امکان ارتقا توکن SAND ما و همچنین قابلیت گسترش عملکرد از طریق اپراتورهای فوق العاده را دارد.

در رابطه با روش های پرداخت، در صورت تمایل کاربر به پرداخت با:

 

7/8 – امنیت

بازار Sandbox برای عملکرد قراردادهای هوشمند خود به امنیت اتریوم متکی است. تنها کیف پولی که می تواند منطق قرارداد هوشمند ما را تحت تاثیر قرار دهد، کیف پول چند امضایی خودمان است که از کیف پول gnosis MultiSig با سه کیف پول سخت افزاری استفاده می‌کند.

ما پایگاه داده ای را مدیریت می کنیم که رویدادهای قرارداد هوشمند را برای پیگیری مالکیت در حافظه پنهان ذخیره می کند. ما دارایی های موقت را نیز ذخیره می کنیم، که از طرف دیگر مسئولیت آن حداقل است.

در مورد کیف پول داغ پرداخت فیات، ما در حال طراحی یک شارژ مجدد خودکار روزانه هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که حداقل مقدار توکن وجود داشته باشد و پیامدهای نقض را به حداقل می رساند.

9 – تیم

ما تیم ارشد مناسبی را برای اجرای چشم انداز خود جمع آوری کرده ایم: 42 منبع واقع در 3 دفتر ما با 28 کارمند تمام وقت در آرژانتین، 11 کارمند در فرانسه، 2 کارمند در کره و 1 کارمند در ژاپن همراه ما هستند.

1/9 – تیم اصلی

آرتور مادرید ، مدیرعامل و مدیر The Sandbox

آرتور مادرید بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Pixowl  (که توسط Animoca Brands در سال 2018 خریداری شد) و همچنین The Sandbox  ( 40 میلیون بازیکن) است. عضو هیئت مدیره برندهای Animoca و کارآفرین قدیمی بازی های اجتماعی. او دو شرکت نرم افزاری (Wixi Inc. و 1-Click Media ) را فروخت و مشاور استارت آپ ها در زمینه بازی، رسانه های اجتماعی و نرم افزار است. آرتور کار خود را با ساخت یک پلت فرم تحویل P2P برای شرکت های رسانه ای، یکی از اولین پلت فرم های نرم افزار محاسبات توزیع شده (DCIA) آغاز کرد. اکنون، او به عنوان مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران The Sandbox بر روی بازی های بلاک چین تمرکز کرده است.

سباستین بورگت – مدیر اجرایی و مدیر The Sandbox

سباستین بورگت یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Pixowl  (که توسط Animoca Brands در سال 2018 خریداری شد) و همچنین The Sandbox  (40 میلیون بازیکن) است. او که علاقه زیادی به فناوری بلاک چین، بازی و آموزش دارد، یک سخنرانان و مبشران بسیار فعال در مورد فرصتی است که Non Fungible Tokens برای بازی به ارمغان می آورد. او اکنون در حال ساخت متاورس با The Sandbox است، یکی از بازی‌های در انتظار و رتیبه شده‌ی  بلاک چین در سال ۲۰۱۹ (شماره ۱۳ در ۵۰ بازی برتر)، که بازیکنان را از طریق NFT توانمند می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا آثار سه بعدی خود را داشته باشند، بخرند، بفروشند و معامله کنند. از آن‌ها در بازار خود  و Game Maker استفاده می‌کنند. سباستین همچنین در سال 2020 رئیس اتحادیه بازی های بلاک چین شد.

مارسلو سانتوریو – مدیر مالی The Sandbox

Marcelo Santurio یکی از بنیانگذاران اولین شرکت پرداخت آنلاین در Latam است و بیش از 20 سال تجربه در امور مالی، فنی و بازی دارد.مدرک  MBA او از مدرسه بازرگانی لندن با تمرکز بر امور مالی و اجرای برنامه در MIT در Entrepreneurshi است.

پابلو ایگلسیاس – مخترع بازی Sandbox

پابلو ایگلسیاس بیش از ده سال تجربه در تحقیق و توسعه سیستم‌های رویه‌ای اضطراری دارد در حالی که تیم‌های حرفه‌ای را در چندین بازی موفق هدایت می‌کند.

لوکاس شروزبری – مدیر ارشد فناوری The Sandbox، مدیر ارشد سابق شرکت Gameloft

Lucas Shrewbusyr بیش از یک دهه است که در استودیوهای بازی موبایل پیشرو بوده است. زمانی که در Gameloft آرژانتین بود، مدیریت استودیو و تیمی متشکل از 200 نفر را بر عهده داشت.

 

2/9 – مشاوران

Hashed که در کره جنوبی و سانفرانسیسکو مستقر است، به دستاوردهای معناداری در صنعت کریپتو ، پی برده است. هشد به رهبری کارآفرینان و مهندسان سریالی، پذیرش جهانی بلاک چین را از طریق سرمایه گذاری استراتژیک و ایجاد جامعه تسریع کرده است.

 

هشد

(Hashed)

Mik Naayem مدیر بازرگانی Axiom Zen و CryptoKitties است، که موفق‌ترین بازی جهان بر پایه فناوری بلاک چین و اولین پروژه عمومی بلاک چین Axiom Zen را دارد. Mik بر هدایت استراتژی کسب و کار، مشارکت در حال رشد و توسعه پلت فرم شرکت تمرکز دارد.

 

میخائیل نعیم

(Mikhael Naayem)

یکی از بنیانگذاران و مدیر عاملان شرکت Animoca Brands است، او یک کارآفرین سریالی و سرمایه گذار است. او مدیرعامل و بنیانگذار Outblaze است (کسب و کار B2B در سال 2009 به IBM فروخته شد) و به عنوان یک کارآفرین متمرکز بر شرکت های اینترنتی و فناوری شناخته شده است. یات سئو

(Yat Siu)

مدیر گروه Stillfront Group، یکی از بنیانگذاران و اعضای هیئت مدیره آزمایشگاه eRepublik است، او یک بنیانگذار و سرمایه گذار با سابقه مدیریت عمومی قوی و 20 سال تجربه 360 درجه در انواع استارت آپ ها ، از مرحله اولیه تا پس از عرضه اولیه عمومی است. الکسیس بونته

(Alexis Bonte)

اد فرایز اولین بازی ویدیویی خود را برای آتاری 800 در اوایل دهه 1980 ساخت. او در سال 1986 به مایکروسافت پیوست و ده سال بعد را به عنوان یکی از توسعه دهندگان اولیه Excel و Word گذراند. او تیم آفیس را ترک کرد تا اشتیاق خود به سرگرمی های تعاملی را دنبال کند و استودیو بازی مایکروسافت را ایجاد کرد. در طول هشت سال بعد، او تیم را از 50 نفر به بیش از 1200 نفر رساند، بیش از 100 بازی منتشر کرد که شامل بیش از 12 میلیون فروشنده بود، پروژه Xbox را تأسیس کرد و مایکروسافت را به یکی از رهبران تجارت بازی های ویدیویی تبدیل کرد. اد فرایز

(Ed Fries)

 

3/9 – ارائه دهندگان خدمات

مشاوره Centrium حقوقی، حسابداری و مالیاتی
گروه حقیقت

CertiK

نقدینگی

حسابرس (ها) سیستم

نتیجه

پلتفرم غیرمتمرکز Sandbox به بازیکنان و سازندگان این امکان را می‌دهد که بخشی از متاورز بازی ما (LAND)  را داشته باشند، در حکومت و اقتصاد (SAND)  شرکت کنند، و یک راه ساده برای بهره‌مندی از زمان بازی خود ایجاد کرده و از آن لذت ببرند.

در سال آینده، تیم مجرب و اختصاصی ما راهی منحصر به فرد برای بازی در دنیای مجازی خواهد ساخت که در آن می توانید بازی کنید، بسازید، جمع آوری کنید، کسب درآمد کنید، اداره کنید و هر چیزی را در بازی داشته باشید.