“کنعان” تولیدکننده معدن بیت کوینBTC شرایط خود در زمینه هوش مصنوعی را افزایش می دهد

"کنعان" تولیدکننده معدن بیت کوینBTC شرایط خود در زمینه هوش مصنوعی را افزایش می دهد

“کنعان” تولیدکننده معدن بیت کوینBTC شرایط خود در زمینه هوش مصنوعی را افزایش می دهد.

کنعان که در سال 2013 راه اندازی شد، به عنوان یکی از پیشگامان تولید تجهیزات استخراج ارزهای رمزنگاری شده شناخته می‌شود. رایانه های استخراج بیت کوینBTC از AvalonMiner دستگاه های شاخص کنعان هستند

طبق اعلام رسمی تیم کنعان تولیدکنندگان برجسته استخراج ارزهای رمزنگاری شده تقریبا 3.1 میلیون دلار در شرکت راه حل های بصری pixelworks مستقر در چین سرمایه گذاری کرده اند. کنعان از طریق شرکت تابعه تحت مالکیت خودHangzhou Canaan Creative Information Technology Limited با PWSH موافقت کرد. این دور بودجه به عنوان بخشی از توافقنامه افزایش سرمایه که توسط PWSH و Pixelworks ، Inc و سرمایه گذاران پشت کنعان منعقد شده است، صورت می گیرد.

PWSH به بخش تولید، ترویج و فروش نیمه هادی‌های پردازش صفحه نمایش و ASIC برای برنامه های ویدیویی، تجهیزات زیر ساخت‌های ویدیویی و دستگاه های جریان بالا اشاره می‌کند. Nangeng Zhang رییس و مدیر عامل کنعان می‌گوید: این سرمایه‌گذاری استراتژی ما، برای گسترش قدرت محاسباتی فراتر از استخراج ارزهای رمزنگاری شده، راه‌حل‌های هوش مصنوعی را تأیید می کند. ما با محصولات سری Kendryte خود متعهد هستیم که تلاش های تحقیق و توسعه را افزایش داده و سناریوهای استفاده از تجارت AI خود را گسترش دهیم.

 

 

20 مرداد 1400

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها