پرداخت های بیت کوین توسط تسلا

پرداخت های بیت کوین توسط تسلا

پرداخت های بیت کوین توسط تسلا

ممکن است دوباره پرداخت های بیت کوین توسط تسلا پذیرفته شود.

بر اساس گزارش سه ماهه سوم تسلا در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، او می تواند پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال را از سر بگیرد.

تسلا بیان کرد که در طول 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر، این شرکت مجموعاً 1.5 میلیارد دلار BTC خریداری کرده است. تا پایان ماه مارس، بیت کوین را به عنوان پرداختی برای فروش محصولات خاص در مناطق مشخص شده می پذیرفت، اما این عمل را در می 2021 به حالت تعلیق درآورد.

آنها اعلام کردند: « ما ممکن است در آینده تراکنش در ارزهای دیجیتال (“دارایی های دیجیتال”) را برای محصولات و خدمات خود از سر بگیریم». این شرکت افزود: ما به پتانسیل بلندمدت دارایی های دیجیتال هم به عنوان یک سرمایه گذاری و هم به عنوان جایگزینی نقدی برای پول نقد اعتقاد داریم.

قوانین حسابداری دارایی دیجیتال بیان می کند که اگر قیمت دارایی در طول دوره کاهش یابد، شرکت باید آن را به عنوان کاهش ارزش گزارش کند. اما در صورت افزایش قیمت به عنوان سود در ترازنامه گزارش نمی شود. در گزارش مالی سه‌ماهه سوم، تسلا گزارش داد که باید 51 میلیون دلار هزینه کاهش ارزش را برای حسابداری دارایی‌های BTC خود دریافت کند.

تسلا پس از MicroStrategy که حدود 114 هزار بیت کوین به ارزش تخمینی 7.4 میلیارد دلار با قیمت های فعلی دارد، دومین دارنده بیت کوین است. شرکت پرداخت Square  با حدود 8000 بیت کوین سومین فهرست را در اختیار دارد.

cryptopotato

1400/8/4

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها