سرریز شدن سرمایه به سمت سولانا

سرریز شدن سرمایه به سمت سولانا

سرریز شدن سرمایه به سمت سولانا

سرریز شدن سرمایه صندوق های سرمایه گذاری به سمت سولانا

 

با کاهش علاقه سرمایه گذاران سازمانی به اتریوم و بیت کوین، بخش عظیمی از سرمایه صندوق های سرمایه گذاری به سمت سولانا واریز شده است.

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس هفته نامه شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال CoinShares در تاریخ 14 سپتامبر، محصولات سرمایه گذاری سولانا ما بین 6 سپتامبر تا 10 سپتامبر 49.4 میلیون دلار ورودی داشته‌اند. جالب است بدانید مجموع جریان‌های ورودی برای کل محصولات سرمایه گذاری ارز دیجیتال در طول این هفته 57 میلیون دلار بوده که سولانا با افزایشی 275 درصدی نسبت به هفته گذشته، 86.6 درصد از کل ورودی هفته را به خود اختصاص داد.

افزایش ورودی سرمایه صندوق های سرمایه گذاری به سمت سولانا در حالی رقم می‌خورد که قیمت این ارز در همین بازه زمانی 36 درصد افزایش یافته است. در پایان این گزارش آمده است:

«ترکیبی از افزایش قیمت‌ها و ورودی سرمایه صندوق های سرمایه گذاری دارایی های تحت مدیریت سولانا را به 97 میلیون دلار رساند که پنجمین کالای سرمایه‌گذاری بزرگ محسوب می‌شود.»

ورودی به محصولات مربوط به دارایی‌های دیجیتال برای چهارمین هفته متوالی مثبت بوده و میل به سرمایه گذاری در آلت کوین‌ها به طور قابل‌توجهی بیش از بیت کوین بوده که تنها در هفته گذشته 200 هزار دلار ورودی داشته است.

علیرغم استقبال گسترده از ورود قراردادهای هوشمند به بلاک چین کاردانو، ورود سرمایه‌های سازمانی به سمت محصولات مرتبط با ADA افتی 46 درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

 

1400/6/24

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها