ریپل خواستار افشای اطلاعات SEC

ریپل خواستار افشای اطلاعات SEC

ریپل خواستار افشای اطلاعات SEC

ریپل خواستار افشای اطلاعات مربوط به دارایی XRP کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است.

 

بر اساس پرونده ارائه شده توسط وکیل James K. Filan ریپل میخواهد کارکنان SEC اسناد معاملات خود در XRP، بیت کوین و اتر را به طور متناوب ارائه دهند. وی بیان کرد که بارها پرونده مربوط به دارایی کارکنان را درخواست کرده، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

درخواست های قبلی ریپل برای کسب اطلاعات از دارایی های دیجیتال متهمان در SEC و این که آیا SEC به کارکنان خود اجازه‌ی  داد و ستد دارایی دیجیتال را می‌دهد یا خیر، امتناع کرد.

در اوایل ژوئن دادگاه به درخواست ریپل مبنی بر وادار کردن SEC در مورد دارایی تجاری کارکنان رضایت داد. ریپل خاطر نشان کرد که SEC دارایی های دیجیتال را با عنوان اوراق بهادار در نظر نمی‌گرفت ، در نتیجه کارکنان آن بدون هیچ گونه محدودیتی آزاد  بودند که ارزهای دیجیتال را خرید، فروش یا نگه داری کنند.

علاوه بر این گرچه کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک لیست دارایی های ممنوعه را منتشر کرده بود اما بیتکوین، اتریوم و ریپل هرگز در این لیست حضور نداشتند. یک واچ لیست که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهاداربرای شناسایی دارایی هایی که به جای ممنوعیت کلی باید مورد به مورد بررسی می شدند ایجاد شد، ریپل را پس از ۱۳ آپریل ۲۰۱۸ به این لیست اضافه کرد.این بدان معناس که هرگونه معامله کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ریپل پس از ۱۳ آپریل ۲۰۱۸ به صورت موردی مورد بررسی قرار می گیرد و ریپل ادعا می کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار از ارائه این اطلاعات خودداری می کند و اکنون به دنبال تحت فشار قرار دادن از طریق دادگاه است.دادگاه تا سوم سپتامبر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار فرصت پاسخگویی داده است اما اگر باز هم این کمیسیون از همکاری امتناع کند چه رخ می دهد؟

 

1400/6/7

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها