درباره ی رمزارز تتر

درباره ی رمزارز تتر

درباره ی رمزارز تتر

این ارز دیجیتال پلی بین سنت و مدرنیته است

 

پیش از هرچیزی باید بدانید که رمزارز تتر نوعی ارزپایدار با پشتوانه ارز فیات بوده که در مورد تتر، این ارز فیات دلار است.

ارزهای پایدار همان طور که از نامشان پیداست، به دلیل پشتوانه‌ای که دارند، ثبات قیمتی داشته و دور از هرگونه نوسانی هستند که گریبان دیگر رمزارزها را می‌گیرد. به علت همین پایداری و ثبات در ارزش، گزینه خوبی برای انجام تبادلات و معاملات در دنیای رمزارزها هستند. به کمک ارزهای پایدار بود که رمزارزها توانستند علاوه‌بر دیگر مزیت‌های خود به مزیت ثبات قیمتی نیز تکیه زده و در بین اکثر مردم رواج پیدا کنند.

درمعاملات رمزارزها، با توجه به نوسانات این بازار، انتقال فوری و سریع سرمایه اهمیت بالایی دارد. تتر قابلیت این را دارد که جایگزین دلار شود و باعث شود تا تراکنش‌ها را بسیار به‌صرفه‌تر و با سرعت بیشتری انجام دهید.

در نوسانات شدید بازار رمزارزها، برای مثال زمانی که قیمت بیت‌کوین یا دیگر‌ آلت‌کوین‌ها روند شدید کاهشی دارند، می‌توانید با تبدیل دارایی خود به تتر ارزش آن‌ را حفظ کنید و از موج نزولی قیمت‌ها در امان باشید.

از دیگر دغدغه‌های تریدرها و سرمایه‌گذاران پرداخت کارمزد است. استفاده از تتر برای خرید و فروش بیت‌کوین و سایر رمزارزها علاوه بر سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، کارمزد بسیار ناچیزی هم برای شما به ارمغان می‌آورد. همان‌طور که می‌دانید کارمزد کم برابر است با سود بیشتر! به همین دلیل تتر انتخاب اکثر سرمایه‌گذاران و تریدرها بوده و هست.

 

1400/6/7

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها