جزئیات بروزرسانی جدید شبکه کاردانو

جزئیات بروزرسانی جدید شبکه کاردانو

جزئیات بروزرسانی جدید شبکه کاردانو

در بروزرسانی تستی شبکه کاردانو با نام آلونزو بنفش (Alonzo Purple) ، استفاده عمومی کاربران آغاز شده است.
آلونزو بنفش سومین و آخرین مرحله از ارتقاء Alonzo پس از تکمیل مرحله آبی و سفید است و پس از تکمیل، اولین تست نت کاردانو کاملاً عمومی است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. آلونزو سفید، که در اواسط ژوئیه راه اندازی شد ، از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کرد ، اما فقط برای ۵۰۰ کاربر. همچنین اجازه ضبط NFT ها را داده بود ، مانند رویداد اخیر “Liveminting” که اواخر ماه گذشته بین هنگ کنگ و Wolfram Blockchain Labs برگزار شد.

پیش بینی می شود پشتیبانی کامل از قراردادهای هوشمند در شبکه تا پایان آگوست(اوایل شهریور) یا اوایل سپتامبر(اواسط شهریور) تکمیل شود. پس از اتمام ارتقا ، حتی انتظار می رود که شبکه از ERC۲۰ پشتیبانی کند و به توکن های اتر اجازه می دهد تا بر روی آن اجرا شوند. توسعه کاردانو به پنج مجموعه بروز رسانی تقسیم شده است ، آلونزو نشان دهنده پایان دوران “گوگن” است. به ترتیب استقرار ، دوره ها عبارتند از: بایرون شلی ، گوگن ، باشو و ولتیر.

ADA-واحد بومی شبکه کاردانو-در پی اعلام این خبر ، قیمت متوسطی را شاهد بود و از اواخر ژوئیه(اوایل مرداد) ، هنگامی که به پایین ترین حد خود در ۱.۰۲۵۱ دلار رسید ، روند صعودی خود را ادامه داد. در آخر هفته قیمت آن به بالای ۱.۴۷ دلار آمریکا رسید.

 

19 مرداد 1400

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها