اجرای نسخه دوم ورم هول(Wormhole)

اجرای نسخه دوم ورم هول(Wormhole)

اجرای نسخه دوم ورم هول(Wormhole)

نسخه دوم ورم هول(Wormhole)، پل ارتباطی سولانا و اتریوم اجرایی می شود

 

Wormhole، اکو سیستمی پیشتاز در همکاری است که طراحی شده تا پل ارتباطی میان بلاک چین های مختلف باشد. این اکو سیستم جزئیات  نسخه V1-V2 را به اشتراک گذاشته است.

طبق اعلانیه حساب توییتری، نسخه دوم یعنی Wormhole V2، در حال اجرا است.

هیجان انگیزترین دستاورد آن انتقال یکپارچه بین اولین پلت فرم قراردادهای هوشمند یعنی اتریوم و بلاک چین قابل برنامه ریزی سولانا است. تنها اضطراب تیم Wormhole آن است که تقاضا برای این پل ارتباطی بی نظیر است.

انتقال نقدینگی از نسخه اول به دوم، اولین گام رو به جلو در این اکو سیستم محسوب می شود. به طور تقریبی، 250 میلیون دلار در چندین دارایی مختلف به پل جدید منتقل می شوند.

کاربران صرافی غیر متمرکز Serum، اولین صرافی غیر متمرکز بر پایه ی سولانا، قادر خواهند بود از کوین های خود با همان رابط کاربری صرافی استفاده کنند و دارایی های خود را بدون کارمزد به سولانا تبدیل کنند.

بلاک چین های بیشتر، همکاری بیشتر

نسخه دوم Wormhole، کیف پول فانتوم سولانا را یکپارچه می کند. در انتشار اولیه، دارایی های Wormhole در کیف پول فانتوم به عنوان NFT نشان داده می شوند.

انتقال Wormhole توسط محصول درون زنجیره ای سولانا، Saber HQ، پشتیبانی می شود.

در آخر، توسعه دهندگان این اکو سیستم، برنامه خود برای یکپارچه سازی بلاک چین Terra (LUNA) و BSC به منظور پیشروی در اکو سیستم نقدینگی درون بلاک چینی را به اشتراک گذاشتند.

 

1400/6/29

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها