کاهش نرخ بیت کوین

مدیر صندوق ارزهای دیجیتال ادعا میکند که کاهش نرخ بیت کوین “کپیتولاسیون” بوده است.

اعتقاد عمومی بر این است که حتی متخصصان هم پس از وقوع کپیتولاسیون نمی‌توانند آن را تشخیص دهند. مساله این است که در بازار باندهایی وجود دارند که می‌توانند بازار را از پشت درهای بسته دست‌کاری کنند. بازارهای سنتی نشانه های بارزی مثل “توییت ایلان” ندارند.

“دکتر جف راس” مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بزرگ “والشیر” این تئوری را بیان می‌کند که حمله “ایلان” به بیت کوین یک کپیتولاسیون کوتاه مدت ایجاد کرد، به این شکل کاربران ضعیف و کسانی که آمادگی فروش بیت کوین را داشتند از بازی خارج شدند.

نمی‌توانیم مطمئن باشیم که باید تسلیم شویم، اما اگر قرار است این اتفاق بیفتد ما شاهد نقطه جدیدی در بیت کوین هستیم که در جهت عکس ارزهای دیگر حرکت میکند. “چالز ادوارد” بنیان‌گذار و سرمایه گذار “کاپریول” دیروز اعلام کرد که یک افت زیر (SMA100 ) مشاهده کردیم که به ندرت اتفاق می افتد و اصولا نقطه های بزرگ و مهم را مشخص میکند و فقط یک معنی دارد.

پس از نصف شدن قیمت بیت کوین در سال 2020 کپیتولاسیون اتفاق افتاد و برای این‌که خیال همه راحت شود اخبار بیت کوین اعلام کرد: اگر چه کپیتولاسیون به نظر ترسناک می‎رسد اما خیلی چیز بدی نیست.

همان‌طور که “پرستون پیشش” در پاسخ به تحلیل ” دی سوزو” که از شخصیت های به اصطلاح گاو در بیت کوین است توضیح داد: در طول نصف شدن قیمت در سال 2016 به مدت 9 روز همه چیز وارونه شد و سپس (28 درصد) افت داشت و در کمتر از 100 روز قیمت به حالت قبل بازگشت. پس برای یک پاک‌سازی و تنظیم مشکلات آماده باشید، مسافران آماده پرتاب باشند.

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها