کارفرمایی که خواستار بازگرداندن ارز رمز نگاری شده است.

کارفرمایی که پس از افزایش هفت‎صد درصدی قیمت ارز رمز نگاری شده، خواستار بازگرداندن ارز رمز نگاری شده است و حاضر است در ازای آن دلار بپردازد.

شرکتی که دست‌مزد کارمندش را با ارز رمز نگاری شده پرداخت می‌کرد، پس از افزایش نرخ هفت‌صد درصدی ارز رمزنگاری شده، خواستار بازگرداندن سکه های پرداخت شده می‌باشد و در عوض پیشنهاد می‌کند که دست‌مزد او را به دلار پرداخت می‌کند

در روز دوشنبه “کوانتین فوترل” نویسنده‌ی “مارکت واچ” نامه‌ای را در “مانیست” منتشر کرد که از او در مورد پرداخت‌های رمزنگاری شده توسط کارفرما مشاوره خواسته بود.

 

این نامه با عنوان “ارز رمزنگاریه گیج شده” امضا شده بود، وی توضیح داده بود که برخی فعالیت های تجاری برای راه اندازی فناوری به صورت قرار دادی انجام داده است.

او در این نامه توضیح داده که: “هدف از این قرار داد فروش بوده و تفاهم به این گونه بوده که کارمند مورد نظر در هر ساعت با تماس تلفنی و ارسال ایمیل به مردم، کسب در آمد نماید و در آگوست 2020 هزینه‌ی کار پیمان‌کاری خود را با ارز رمزپایه دریافت کرده است. از آن زمان به بعد قیمت ارزهای رمزنگاری شده سر به فلک کشید و ارز دریافتی وی هفت‌صد برابر رشد کرده است”.

در ادامه همان‌طور که قیمت ارز رمزپایه سر به فلک کشید، مدیر عامل شرکت نامه‌ ای به  کارمند خود نوشت که در آن نامه آمده: “از آن‌جا که شما هیچ درآمدی برای شرکت کسب نکرده اید و در حال حاضر هیچ کاری انجام نمی دهید، لطفاً تمام ارزهای رمزنگاری دریافت شده در آگوست سال 2020 را به ما بازگردانید، هم‌چنین می توانید دست‌مزد ساعت‌های کار شده را به دلار آمریکا دریافت کنید”.

کارمند مورد نظر نمی‌دانست که باید چه کاری انجام دهد و آیا باید ارز رمزنگاری شده را بازگرداند یا خیر، پس درخواست کمک نموده است.

هم‌چنین وی بیان نکرده که کدام ارز رمز نگاری را دریافت کرده است.

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها