سهام میلیون پوندی شرکت مورگان استنلی

سهام میلیون پوندی شرکت مورگان استنلی

سهام میلیون پوندی شرکت مورگان استنلی

به گزارش SEC شرکت مورگان استنلی یک میلیون پوند سهام بیت کوین Trustcale (GBTC) را دارد.

در پی افشای اخیر در یک پرونده SEC می‌بینیم که شرکت غول وال استریت با نام Morgan Stanley سرمایه گذاری زیادی بر روی بیت کوین انجام داده است، اما این سرمایه گذاری مستقیما بر روی بیت کوین انجام نشده و از طریق سهام Grayscale Bitcoin Trust انجام می‌شود.

تحلیلگر محبوب بازار MacroScope نیز با استناد به پرونده های SEC گزارش می‌دهد که Morgan Stanley مجموعه های متعددی از بیت کوین Grayscale را در مجموعه خود دارد.

از طرفی صندوق Insight شرکت مورگان بیشترین میزان سهام، یعنی دقیقا 928.051 سهم را دارا می‌باشد و 700 بیت کوین به ارزش 36 میلیون دلار نیز در این صندوق موجود است.

هفته گذشته غول های مالی مانند Wells Fargo و BlackRock نیز سرمایه گذاری خود در بیت کوین را اعلام کردند. Wells Fargo صندوق خصوصی بیت کوین ثبت کرده و Blackrock نیز 382 میلیون دلار در سهام بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.

در ژوئن 2021 “گلدمن ساکس” به مشتریان خود تسهیلات مربوط به ماملات فیوچرز بیت کوین را ارائه کرد و در اوایل این هفته Citigroup به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مراجعه کرده و تمایل خود برای ایجاد سهام فیوچرز بیت کوین را اعلام کرده است.

.

.

1400/6/4

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها