سرویس جدید صرافی کوکوین

سرویس جدید صرافی کوکوین

سرویس جدید صرافی کوکوین

سرویس جدید صرافی کوکوین؛ ربات معاملاتی برای کاربران وب سایت

 

صرافی کوکوین که در زمینه معاملات ارز دیجیتال از برترین صرافی ها به شمار می رود، چندی است که سرویس ربات معاملاتی تحت وب جدید خود را به کاربرانش ارائه کرده است. این سرویس به عنوان یک ابزار معاملاتی هوشمند و رایگان، می تواند سودآوری کلی تریدر های ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. سرویس “معامله از طریق ربات” صرافی کوکوین در حال حاضر برای همه کاربران در تلفن همراه و از طریق وب سایت در دسترس است.

سرویس ربات معاملاتی کوکوین (Trading Bot) فواید بی شماری را برای معامله گران ارزهای دیجیتال به همراه دارد. از جمله می توان به راحتی بیشتر در معاملات، کارآیی و استراتژی های قدرتمندی که ارائه می شود اشاره کرد. مهم تر از همه، این ابزار جدید فارغ از تجربه معاملاتی کاربران در دسترس آن ها قرار دارد، زیرا به گونه ای طراحی شده است که به بسیاری از افراد مبتدی نیز می توانند از آن برای بهبود وضعیت سود دهی خود استفاده کنند.

در حال حاضر این سرویس از طریق اپلیکیشن موبایل کوکوین و وب سایت آن ها در دسترس است و کاربران می توانند گزینه های مختلفی را که در اختیار دارند آزمایش و تجربه کنند.

کوکوین چندین دلیل مهم برای راه اندازی این سرویس رایگان جدید داشته است. اول از همه، تیم کوکوین می خواهد تاکتیک های سرمایه گذاری حرفه ای را برای معامله گران و کاربران روزمره ارز دیجیتال نیز به ارمغان بیاورد.

1400/6/11

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها