دلایل رشد قیمت تزوس

دلایل رشد قیمت تزوس

دلایل رشد قیمت تزوس

دلایل رشد ۸۵ درصدی قیمت تزوس در ماه گذشته چه بود؟

 

کارشناسان و تحلیل‌گران از بهبودهای اعمال‌شده روی پروتکل تزوس، پاداش سهام‌گذاری جذاب و افزایش پذیرش این ارز دیجیتال در کاربردهای دنیای واقعی، از عواملی یاد می‌کنند که آتش صعود قیمت تزوس را داغ کرده‌اند.

بلاک چین اثبات سهام تزوس، طی یک ماه گذشته عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. بلاک چین تزوس به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند بدون نیاز به هارد فورک تغییر کند.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که تزوس از ۲۰ ژوییه (۲۹ تیر) که به کف ۲.۰۹ دلاری خود رسید، با رشدی ۱۶۵ درصدی، دیروز موفق شد تا ۵.۵۳ دلار اوج بگیرد. روز گذشته حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال هم تا ۱ میلیارد دلار بالا رفت.

به‌روزرسانی اخیر گرانادا (Granada)، پذیرش تزوس توسط مؤسسات بانکی بزرگ و پاداش سهام‌گذاری جذاب این ارز دیجیتال باعث شده است تا این ارز دیجیتال رشد قابل‌توجهی را تجربه کند.

کریپتو فایننس (Crypto Finance AG) و پلتفرم کسب‌وکار به کسب‌وکار سوئیسیِ اینکور (InCore)، از جمله شرکت‌هایی بودند که پذیرش تزوس را آغاز کردند و همین مسئله شعله صعود تزوس را داغ‌تر کرد. هر دو شرکت قصد دارند با استفاده از تزوس، ابزاری تازه برای توکن‌سازی دارایی‌ها بسازند.

یکی دیگر از عواملی که باعث ورود بسیاری از سرمایه‌گذاران به بازار تزوس شده است، سود بالای سهام‌گذاری در این ارز دیجیتال است؛ این سود بالا سبب شده است که بسیاری از تزوس‌ها از چرخه خارج و سهام‌گذاری شوند.

 

1400/6/7

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها