حفره مالیاتی رمزنگاری شده

حفره مالیاتی رمزنگاری شده

حفره مالیاتی رمزنگاری شده

مقامات ایالات متحده در حال تلاش برای از بین بردن حفره مالیاتی رمزنگاری شده هستند.

 

کمیته اصلی مالیات نویسی مجلس نمایندگان ایالات متحده، کمیته Ways and Means  به ایالات متحده پیشنهاد کرده است که قانون مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی را در بند بحث برانگیز رمزارز در لایحه زیرساخت‌های ایالات متحده بگنجاند.

ماه گذشته، کمیته Ways and Means یک گزارش خلاصه منتشر کرد و ارزهای دیجیتال را به فهرست نهادهایی که تحت قانون مبارزه با فرار مالیاتی قرار می‌گرفتند، اضافه کرد.

کمیته مالیات نویسی خاطرنشان کرد که حوزه غیرمتمرکز در زمان اجرای قانون وجود نداشت، بنابراین قانون هنوز در صنعت رمزارزها اعمال نمی‌شود.با این حال، مقامات استدلال کردند که معامله ارزهای دیجیتال مانند سهام و اوراق بهادار است و بنابراین، قانون مبارزه با فرار مالیاتی که در مورد سهام و اوراق بهادار اعمال می‌شود نیز باید برای معامله گران رمزارزها  یک الزام قانونی باشد.

علاوه بر این، از بین بردن حفره مالیاتی رمزارزها، یک جریان درآمد برجسته برای تولید مالیات ایجاد می‌کند، که می‌تواند برای تأمین بودجه زیرساخت نیز مورد استفاده قرار گیرد. اگر پیشنهادات کمیته Ways & Means پذیرفته شود، معاملات رمزارزها که پس از 31 دسامبر 2021 اتفاق می‌افتد، مشمول این قانون خواهند بود.

 

coingape

1400/7/21

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها