تقویت شبکه بیت کوین با افزایش دو برابری نرخ هش

تقویت شبکه بیت کوین با افزایش دو برابری نرخ هش

تقویت شبکه بیت کوین با افزایش دو برابری نرخ هش

با افزایش دو برابری نرخ هش، شبکه بیت کوین همچنان تقویت می شود.

 

سرکوب استخراج بیت کوین در چین در شبکه بیت کوین اختلال ایجاد کرده و استخراج کنندگان را مجبور به ترک حوزه تجاری خود کرد.

ممنوعیت سراسری استخراج عواقب خاص خود را داشت، نرخ هش در آن زمان بیش از 60 درصد کاهش یافت و به کمترین میزان یک ساله خود رسید و تقریبا پس از دو ماه وضعیت تغییر کرد و نرخ هش حدود 100 درصد افزایش یافت.

نرخ هش (قدرت محاسبه) یک معیار امنیتی مهم در بلاک چین بیت کوین است. افزایش نرخ هش به معنای امنیت بیشتر است، بنابراین شبکه در برابر حملات مقاوم تر است و بالعکس.

گزارش دیگری تایید کرد که اوج سرکوب چین، باعث شد شبکه بیت کوین کندترین تولید بلوک هخود را تجربه کند و ماینرها میزان قابل توجهی از درآمد خود را از دست دهند، در طول این دوره فقط 58 بلوک جدید بیت کوین استخراج شد و درآکد ماینرها از سطح 70 میلیون دلار در ماه می به 13 میلیون دلار در ژوئن رسید، که یعنی 80 درصد کاهش داشته است.

تا کنون نرخ هش از پایین ترین سطح ژوئن دو برابر شده است. داده های Bitinfocharts نشان می دهد که قدرت محاسباتی در شبکه به بیش از 130 GH/s بازگشته است، که 100 درصد از پایین ترین سطح آن که 67 GH/s در دو ماه پیش ثبت شده بود، افزایش یافته است.

سایر داده‌های درون شبکه مربوط به بلاک چین بیتکوین نیز در حال بازیابی هستند؛ از جمله درآمد ماینرها که از کف 5.6 بیتکوین به ازای هر اگزاهش در سال 2021 به 8.8 بیت‌کوین به ازای هر هگزا هش رسیده است.

1400/6/8

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها