بیلی مارکوس خالق “دوج کوین”: شیبا از وال استریت نترس

بیلی مارکوس خالق “دوج کوین”: شیبا از وال استریت نترس

بیلی مارکوس خالق ارز “دوج کوین” در مورد مجسمه‌ی “شیبا” که در منطقه‌ی مالی نیویورک قرار داده شده اظهار نظر کرد.

در شیکه های اجتماعی مارکوس اعتراف کرد که مجسمه‌ی “شیبا” واقعی است و جای‌گذاری آن حرکتی نمادین است، زیرا اخیرا سرمایه گذاران روی “دوج کوین” و سایر سکه ها ی مرتبط به “میم” شرط بندی کرده‌اند، این مسئله اغلب باعث افزایش ارزش آن‌ها می‌شود.

مجسمه‌ی برنز (Charging Bull) در سال 1987 به عنوان نمادی از مقاومت آمریکا در مقابل وال استریت قرار گرفت.

وقتی یکی از کاربران توییتر از “مارکوس” پرسید که تفسیر وی ازین مجسمه چیست؟ او پاسخ داد به این معناست که ” شیبا، از وال استریت نترس”. طی چند ماه گذشته قیمت “دوج” افزایش یافته که می‌توان آن‌را به لطف توییت های مدیر عامل تسلا،”ایلان ماسک” دانست که در مورد این ارز شوخی میکند.افراد مشهور دیگری مانند “جنه سیمون” خواننده، “کیس” و “مارک کوبان” میلیاردر بزرگ نیز در این باره توییت کرده اند.

اوضاع قیمت “دوج” طی سی روز گذشته نسبت به “بیت کوین” و “اتریوم” بهتر بوده و فقط بعد از این‌که “ایلان ماسک” به عنوان مهمان برنامه‌ی کمدی در مورد آن صحبت کرد کاهش پیدا کرد، ایلان در این برنامه گفت: ” دوج کوین اهرم فشار است”.

“رالی دوج کوین” شاهد دیده شدن ارزهای مختلفی با این شرایط بوده است. “شیبا” یکی ازین نمونه هاست. “اتریوم” پس از قرار گرفتن در فهرست معاملات ارزهای رمزنگاری، حتی پس از هشدار برای این‌که بیش از حد افزایش قیمت داشته، اما باز هم به رشد بیش از حد معمول قیمت خود ادامه داد.

همانطور که “CryptoGlobe” گزارش داد: اوایل امروز “ایلان ماسک” از حدود (55 میلیون) نفر از طرفداران خود پرسید که آیا “تسلا” باید “دوج کوین” را به روش های پرداخت اضافه کند؟ و اکثر آن‌ها گفتند “بله”.

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها