بهترین دارایی دیجیتال برای نگه داری

بهترین دارایی دیجیتال برای نگه داری

بهترین دارایی دیجیتال برای نگه داری

بهترین دارایی دیجیتال برای نگه داری از طرف لارک دیویس

لارک دیویس، معامله گر محبوب رمزارزها، پنج آلتکوین را نام می‌برد که فکر می‌کند می‌توانند در میان تحولات بنیادی پایدار، سودهای بزرگی را کسب کنند.

دیویس به طرفداران خود گفت که به دنیال دارایی EGLD (دارایی اصلی پروژه بلاک چین) است این اولین توکنی است که دیویس از آن نام برده است. همچنین به این خبر اشاره کرد که اولین صرافی غیرمتمرکز بر بستر این بلاکچین یعنی صرافی Maiar در ماه آینده لانچ خواهد شد. طبق گفته این معامله‌گر، راه اندازی این صرافی بر بستر الروند نوید دهنده روزهای خوبی در حوزه دیفای برای این بلاکچین است.

پولکادات (DOT)  دومین رمز ارزی است که به دلیل آغاز حراجی‌های اکوسیستم آن (Parachain’s auctions)  در تاریخ 11 نوامبر مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین توکن MOVR که توکن نیتیو پروتکل قراردادهای هوشمند شبکه Moon River محسوب می‌شود کاندیدای بعدی لیست لارک دیویس است. به گفته او جامعه و کامیونیتی بزرگی در پشت این پروژه قرار دارد؛ به علاوه اینکه صرافی غیر متمرکز SUSHISWAP نیز به زودی با این پروتکل ادغام خواهد شد.

رمز ارز بعدی، WILD می‌باشد که مربوط به یک پروژه فعال در حوزه متاورس به نام Wilder World است. این پروژه بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد. لارک دیویس عقیده دارد که ارزش بازار این پروژه به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

توکن آخر در لیست این تریدر رمز ارز LUNA است.  این توکن رمز ارز نیتیو بلاکچین Terra  می‌باشد. بنا به نظر دیویس قیمت این توکن به 100 دلار هم خواهد رسید چرا که در آینده نزدیک بیش از 160 پروژه بر بستر این بلاکچین راه اندازی خواهد شد.

 

معامله گران دقت داشته باشید که این خبر صرفا ترجمه‌ای از منبع ذکر شده است و توصیه برای خرید و فروش نمی‌باشد.

dailyhodl

1400/8/9

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها