این ارز دیجیتال پلی بین بازارهای مالی است

این ارز دیجیتال پلی بین بازارهای مالی است

این ارز دیجیتال پلی بین بازارهای مالی است

تن ست پلی بین بازارهای مالی 

 

تن ست با پیوند دادن منابع سنتی با فناوری جدید، سرعت بخشیدن به پذیرش بلاک چین و رمزنگاری را افزایش می دهد. آنها به دنبال ارائه مزایای بلاک چین به شرکت هایی مانند ویزا و اوراکل هستند که قبلاً در دنیای سنتی به خوبی شناخته شده اند. توکن تن ست همچنین به عنوان یک کوین ضد تورم عمل می کند که به مرور زمان ارزش بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. از بخشی از هزینه تراکنش استفاده می کند تا به کاربران توکن های بیشتری که مستقیماً به کیف پول آنها ارسال می شود پاداش دهد.

قیمت توکن تن ست از ۰.۷۰ دلار (قیمت در زمان راه اندازی) به بیش از ۶.۰۰ دلار در بالاترین سطح خود رسید. قیمت فعلی آن در حدود ۲.۰۰ دلار است.

Tenset یک پروژه منحصر به فرد است که هنگامی که بخشی از نمونه کارها رمزنگاری خود را به نگهداری ۱۰SET اختصاص می دهند، ارزش واقعی را برای کاربران فراهم می کند. Tenset به دنبال تأمین مالی خود با این توکن است زیرا سرمایه خود را در سایر پروژه های رمزنگاری و همچنین سهام سنتی در شرکت هایی با نوسان بسیار کم سرمایه گذاری می کند. این کار برای سرمایه گذاران نهادی در Tenset و دارندگان تنست کوین عملکرد پایدارتری را ارائه می دهد.

این یکی از پروژه هایی است که به دنبال جذب منابع مالی دنیای قدیم برای سوار شدن بر نوآوری بلاک چین و رمزارزها شده است.

1400/5/26

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها