اولین اپراتور پرتال BSN(blockchain network system) خارج از چین

اولین اپراتور پرتال BSN(blockchain network system) خارج از چین

 اولین اپراتور پرتال BSN(blockchain network system) خارج از چین

تبدیل شرکت کره‌ای MetaverseSociety به اولین اپراتور پرتال BSN(blockchain network system) خارج از چین

 

حساب توییتری BSNbase در اول سپتامبر اعلام کرد که MetaverseSociety در نوامبر سال جاری پورتال BSN را راه اندازی می‌کند. این پورتال کره ای به توسعه دهندگان محلی اجازه می‌دهد که بلافاصله و به طور موثر برنامه های بلاک چین را بسازند و به کار ببرند.

MetaverseSociety که پروژه MarX نیز نامیده می‌شود، دارای روابط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان پلت فرم مالی غیر متمرکز NFT است.

این پروژه، توکن ها را به دارندگان دارایی دیجیتال و ناشران NFT ارائه می‌دهد و مبادلات غیر تمرکز را برای مبادله توکن‌های MetaverseSociety فراهم می‌کند. چین راه اندازی BSN خود را با شبکه بلاک‌چین متمرکز در آوریل 2020 اعلام کرد.

در ماه ژوئن Red Date Technology اعلام کرد که یک دوره‌ی سرمایه گذاری با ارزش 30 میلیون دلار را تکمیل کرده است. این دوره توسط Prosperity7Ventures و Kenetic رهبری شد و با مشارکت  بانک Pictet سوئیس و بانکوک تایلند انجام شد.

در آن زمان مدیرعامل Red Date اظهار داشت: “عصر طلایی” اینترنت تنها زمانی امکان پذیر است که هزینه ساخت وب سایت‌ها به صفر برسد. BSN هزینه ایجاد و اجرای برنامه های کاربردی را بسیار کم می کند.

1400/6/10

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها