اصلاح تعریف مالیات بر رمزنگاری

اصلاح تعریف مالیات بر رمزنگاری

اصلاح تعریف مالیات بر رمزنگاری

اعضای کنگره از نانسی پلوسی و دیگران برای اصلاح تعریف مالیات بر رمزنگاری، لابی می گیرند.

یکی از نمایندگان کنگره کالیفرنیا با ارسال نامه ای به نانسی پلوسی ، رئیس مجلس ، نگرانی خود را درباره دستور جدید بحث برانگیز گزارش مالیات رمزنگاری ابراز کرد.

“آنا اشو” نماینده ناحیه هجدهم کنگره کالیفرنیا در 12 آگوست نامه ای به نانسی پلوسی رئیس حزب دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده ارسال کرد و از پلوسی خواست تا تعریف کارگزار ارزهای رمزنگاری شده را در لایحه زیرساختی سنا اصلاح کند.

 

بندهایی که لحظه آخر به توافقات زیرساختی اضافه شدند باعث شد که قانونگذاران،مالیات ارزهای رمزنگاری را افزایش دهند و 28 میلیارد دلار درآمد کسب کنند. این الزامات به هر سازمان یا شرکتی که کارگزار تلقی می‌شود تحمیل می‌شود.

 

در این لایحه که کارگزار به کسی گفته می‌شود که مسئول ارائه منظم خدمات است و باعث انتقال دارایی دیجیتال به نمایندگی از طرف شخص دیگری می‌شود، باید معاملات خاصی را به خدمات درآمد داخلی گزارش دهد.

 

در این بازه “ایشو” که از قانونگذاران ایالات متحده است اظهار داشت که در سیستم غیر متمرکز ارزهای رمزنگاری شده، این افراد و نهادها نمی دانند که خریداران و فروشندگان چه کسانی هستند و نمی توانند از الزامات کارگزار پیروی کنند.

1400/05/22

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها