ارز دیجیتال renBTC

ارز دیجیتال renBTC

ارز دیجیتال renBTC

ارز دیجیتال renBTC چیست؟

 

ارز دیجیتال renBTC یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 و بخشی از پروژه پروتکل رن (Ren Protocol) است و شکل غیرمتمرکز بیت کوین را در شبکه اتریوم ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال رن بی تی سی یک توکن منحصربه‌فرد است؛ چون هدف آن ایجاد توکنی است که ارزش آن متکی به ارزش بیت کوین است، اما روی شبکه اتریوم اجرا می‌شود. ایده این پروژه، مانند پروژه رپد بیت کوین (wBTC) است و هر دوی آنها یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند: آوردن بیت کوین به دنیای اتریوم.

توکن ارز دیجیتال renBTC روی پلتفرم رن (Ren) ایجاد می‌شود؛ این رمزارز یک پروتکل باز که دسترسی به نقدینگی بین بلاکچین‌ها را برای افراد فراهم می‌آورد و به انتقال دارایی‌های سایر بلاکچین‌ها به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) اتریوم کمک می‌کند.

تفاوت اصلی بین ارز دیجیتال رن بی تی سی و سایر توکن‌های رپد بیت کوین، در ارزش سیال تبدیل آنها است. ماشین مجازی رن هیچ بیت کوینی را در یک پلتفرم متمرکز نگهداری نمی‌کند، بلکه از شبکه‌ای از نودهای غیرمتمرکز به نام دارک نودها (Darknodes) برای این منظور استفاده می‌کند.

از آنجایی که ارز دیجیتال رن بی تی سی به طور مداوم ضرب و سوزانده می‌شود، تعداد توکن‌های در گردش آن با توجه به اوضاع بازار متغیر است و نوسان دارد. با این حال، لازم به ذکر است که همیشه مقدار توکن‌های RENBTC در گردش با تعداد بیت کوین‌های ذخیره‌شده در این شبکه برابرند.

1400/6/6

اشتراک گذاری

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
Twitter
Print
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها